Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Gatekunst i Bergen V Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Her vil jeg først og fremst berømme deg for utsnittet. Litt spesiell denne damen, jeg hadde sikkert fyrt av et skudd her. Jeg har vært en del i Bergen, men uten fotoapparat. Kreativ du! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Dette var bra og flott komponert! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Artig nese på fruntimmeret. Herlig graffiti. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Her vil jeg først og fremst berømme deg for utsnittet. Litt spesiell denne damen, jeg hadde sikkert fyrt av et skudd her. Jeg har vært en del i Bergen, men uten fotoapparat. Kreativ du! Mvh Gunnar Hei Gunnar! I disse dager har man jo alltid med seg kamera...i form av en telefon. Jeg jobbet litt med utsnittet her, så jeg er glad du nevnte det, det var hyggelig. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Dette var bra og flott komponert! Mvh Fredrik Takk skal du ha Fredrik,hyggelig at du titter innom meg Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Artig nese på fruntimmeret. Herlig graffiti. Roar Hei Roar! Hun har nok stukket nesa si i andres saker... Takk så mye for kommentar og god helg! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Nesa vekker kanskje noe ufortjent oppmerksomheten her. Det er vel ikke deg som har vært på ferde og supplert kunstverket ? (spøk fra min side) Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg