Jonas Magerøy Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Spillet kommer tidligere enn ryktene sent i fjor hevdet.The Legend of Zelda: Breath of The Wild har fått slippdato i ny trailer Lenke til kommentar
MrCuddlesworth Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg er sikkert bare treig med å få med meg dette, men stemmeskuespill er veldig velkommen til Zelda-universet! 3 Lenke til kommentar
Scopperloit Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg er sikkert bare treig med å få med meg dette, men stemmeskuespill er veldig velkommen til Zelda-universet! Jeg hadde heller ikke fått med meg dette før nå! Det gir en mye større tilknytning til historien i spillet etter min mening. Har høye forventninger til dette spillet, håper de innfris! Gleder meg. 1 Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Wow! Førr en tøff trailer, Veit ikkje helt om stemmeskuespill blir sår bra. Har altids syntes at tekst har fungert veldig godt og man kan liksom finne opp sin egen stemme mens man leser teksten. Uansett så blir dette interresangt. 1 Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Tekst er alltid mye bedre enn dårlig og middelmådig stemmeskuespill som det er veldig mye av i spillbransjen. Ikke minst i japanske spill. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Tja, skeptisk. Mye stemmeskuespill tyder på en overdreven fokus på en eller annen dårlig historie i stedet for selve spillingen. Og er ikke karakterene veldig tegneserieaktige sammenlignet med verden rundt? Det er litt som om de har tatt to forskjellige stiler og slått dem sammen til noe usammenhengende. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 (endret) Er det kommet noe informasjon om hvorvidt det blir samme versjon til de 2 konsollene? Noe Switch-versjonen får som WiiU vill mangle? Edit: Blir i alle fall noen små grafiske forskjeller: Endret 14. januar 2017 av madammim Lenke til kommentar
Pappakamelen Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Det blir spennende å se om dette "breath of the wild" er mer som en frisk bris fra en ekstra, eller som et dragepust å regne. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Er det kommet noe informasjon om hvorvidt det blir samme versjon til de 2 konsollene? Noe Switch-versjonen får som WiiU vill mangle? Edit: Blir i alle fall noen små grafiske forskjeller: https://www.youtube.com/watch?v=-TNV2_8Yvy4 Kan se ut som Switch har mer detaljert verden. men WiiU kanskje har litt bedre skygger/lyskasting. Forskjellene var ikke store, så mulig jeg bare kjøper det til WiiU om det ikke er noe annet must have til Switch. Lenke til kommentar
MrCuddlesworth Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Tja, skeptisk. Mye stemmeskuespill tyder på en overdreven fokus på en eller annen dårlig historie i stedet for selve spillingen. Og er ikke karakterene veldig tegneserieaktige sammenlignet med verden rundt? Det er litt som om de har tatt to forskjellige stiler og slått dem sammen til noe usammenhengende. Så lenge som dette spillet har vært i utvikling, kan det ikke være urimelig å forvente både bra historie og bra gameplay. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Jeg er sikkert bare treig med å få med meg dette, men stemmeskuespill er veldig velkommen til Zelda-universet! Virker som stemmeskuespillet bare gjelder en fortellerstemme. Ser på trailerne når selve karakterene snakker er det fortsatt bare tekst og litt lydeffekter Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Jeg er sikkert bare treig med å få med meg dette, men stemmeskuespill er veldig velkommen til Zelda-universet! Virker som stemmeskuespillet bare gjelder en fortellerstemme. Ser på trailerne når selve karakterene snakker er det fortsatt bare tekst og litt lydeffekterHm, nei? Vi hører da både Zelda, en Goron og (det som jeg antar er) King Hyrule snakke. Men regner med det er begrenset til cutscenes. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Jeg er sikkert bare treig med å få med meg dette, men stemmeskuespill er veldig velkommen til Zelda-universet!Virker som stemmeskuespillet bare gjelder en fortellerstemme. Ser på trailerne når selve karakterene snakker er det fortsatt bare tekst og litt lydeffekterHm, nei? Vi hører da både Zelda, en Goron og (det som jeg antar er) King Hyrule snakke. Men regner med det er begrenset til cutscenes. Vi får se når det kommer ut kan hende det er kun i traileren siden vi ikke ser direkte at noen av karakteren prater, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå