Moerk Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Streetview (google) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Gubba...satte nesten morgenteen min i halsen her når jeg så mine siste figurer spankulere av gårde nedover gata her! Utrolig morsomt! Artig at du lot deg inspirere til å lage dette artige gatebildet ut fra en ellers ganske kjedelig gate. Godt jobba! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Du er dristig, men samtidig dyktig:-) Men du må lære deg å stave graffiti riktig:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Gubba...satte nesten morgenteen min i halsen her når jeg så mine siste figurer spankulere av gårde nedover gata her! Utrolig morsomt! Artig at du lot deg inspirere til å lage dette artige gatebildet ut fra en ellers ganske kjedelig gate. Godt jobba! Det var jo bra at du likte stuntet mitt. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Du er dristig, men samtidig dyktig:-) Men du må lære deg å stave graffiti riktig:-) Mvh Gunnar Du har fullstendig rett. Jeg skal oppgradere skriftspråket mitt. Ser jo at min stavemåte kan medføre utilsiktede assosiasjoner - og da tenker jeg ikke på et visst karbonmineral ;<) Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Helge Gulbrandsen Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Godt jobbet og artig påfunn. "kopiene" er bak forbudskiltene, men du er tilgitt. :-) Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Godt jobbet og artig påfunn. "kopiene" er bak forbudskiltene, men du er tilgitt. :-) Takker og bukker. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Veldig godt laget dette her. ☺ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg