Gunnar Fagerli Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Ingensteds Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Da har du vært på skriblerijakt du også ser jeg. Kanskje et toppkutt kunne gjort seg...like under den grønne lappen på døra kanskje? Det blir en litt roligere topplinje da. Ellers et rustikt og tøft bilde. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg tenkte også som du, men ville ha med at graffitikunsten var overvåket. Litt spesielt sted dette "Ingensteds". Takk for hyggelig kommentar! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Flott utsnitt og behagelig fargetone i bildet. Du får alt til å se vakkert ut, kanskje litt annerledes i virkeligheten ? Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Flott utsnitt og behagelig fargetone i bildet. Du får alt til å se vakkert ut, kanskje litt annerledes i virkeligheten ? Mvh Ragnar Nei, dette er virkeligheten fra "Ingens Gate", som skiltet litt lenger oppe viser. Viktig for meg å få med kodelås, videoovervåking m.m. Riktig adresse er vel Brenneriveien, Roar får korrigere meg da dette er hans hjemmebane. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg