blacktower Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Noen som har lyst på en iRiver m/ 640 MB flash-minne til 850 kroner? http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=2 Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hehe, noen som har tipset dem om leif'en? Lenke til kommentar
Junta Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det var et svært så hyggelig juletilbud. Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Som ukyndig på Mp3spillere må jeg innrømme at jeg ikke stusset over denne prisen.... For dyrt eller billig? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Feilen er rettet, etter det jeg kan se.. Ganske mye minne til den prisen, da! Endret 1. desember 2003 av CastorFiber Lenke til kommentar
kain Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det var utrulig domt kunne godt tenkt meg en slik jeg Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Æsj, nå ha de visst fikset det. Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 ahhhh skjønner hvorfor jeg ikke stusset, i og med at den allerede var rettet opp da jeg så den........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå