fklm Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 så har hatt fyll i tanna kanskje et halvt år eller noe, og jeg brukte tanntråd nå nettopp og fylle ble helt klissete og falt ut.... Har tannlegetime om 2 uker... burde jeg prøve å få en time tidligere? eller burde jeg vente? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Er du sikker på det er en fylling som er forsvunnet? Det er vanlig at fyllinger kan forsvinne etter en del tid, men at en 6 måneder gammel fylling skal bli klissete og falle ut høres veldig merkelig ut. Ihvertfall som følge av bruk av tanntråd. I alle fall - med mindre du har vondt så skulle det ikke være noe i veien for å vente til timen du har om 2 uker. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Høres ut som at du hadde tyggegummi i munnen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 ta en tur til tannlegen du. Hvis du går uten fylling lenge vil det bare begynne å klø og bli irritert og betent oppi der hele tiden. Det gjorde jeg et halvt år. Bare tåpelig egentlig. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Det er ein viss skilnad på eit halvt år og to veker. Eg ville nok ha venta dei to vekene dersom det ikkje byrjar å verke. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Ingenting på en tann eller fylling kan bli klissete eller mykt! Så hvis det du fikk ut av munnen etter tanntrådbruk var klissete eller mykt på noen som helst måte, så var det matrester. (hvis det lignet på en fylling eller bit av en tann, så kan det ha vært en peanøttbit e.l.) En fylling som faller ut mens man spiser, knaser mellom tennene big time! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) Det som er som de sier, en fylling er steinhard og føles som å få grus mellom tennene. Du stopper UMIDDELBART og sjekker om det mangler noe. Endret 13. januar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå