Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Factory Reset Windows 10

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det fullstendig umulig å resette Windows 10 (samt fjerne alt av filer osv, basically å totalresette PC'en) uten å logge inn på Windows? Noe lignende man gjør når man safe booter en MAC?

Har en gaming PC fra Komplett (som forresten suger). Den er 3 år gammel, men helt siden jeg ble tvunget til å oppgradere til Windows 10 har hele maskinen vært et helvete. Konstant freezing osv.

Nå nylig kom ikke PC'en på nett etter at jeg måtte restarte den (freeza som vanlig). Deler nett fra en gammel MAC (fordi Komplett ikke gadd å advare om at maskinene deres ikke kommer med nettverkskort). Dette funket plutselig ikke, så jeg kjørte feilsøking som 9/10 ganger funker. Nå gjorde jeg dette, men ingenting skjedde. Plutselig var denne tilkoblingsmuligheten fjernet og erstattet med Hamachi (som jeg aldri bruker). Trykka på noe anbefalt fra feilsøkingen, og vipps så funker ingenting.

Får ikke se noen tilkoblingsmuligheter, PC'en booter 90% tregere enn vanlig, og ingenting funker.

Det går ikke ann å trykke på noen form for behjelpelige midler (kan ikke søke, kontrollpanel er borte, og når jeg prøver å resette fra settings så går ikke dette heller, fordi ingenting skjer når jeg trykker på safety & recovery eller hva faen det heter).2 min senere får jeg alltid melding om at Windows har støtt på en feil og må startes på nytt om 1 min. Ingen annen standard prosess fungerer, har allerede sjekket.

Har heller ikke noen annen form å gjennopprette med (disk, usb whatsoever). Om det ikke er noen mulighet å fikse dette på kaster jeg PC'en rett i søpla i kveld. Er så jævlig lei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...