Omnithunder Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Er det mulig å begynne på ny? Det er alltid mulig å begynne på ny, men fortiden vil alltid prege deg. Hvor mye fortiden skal prege deg er det opptil deg å bestemme :-) 1 Lenke til kommentar
Flutterwing Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Hvorfor ikke prøve? Er garantert noen som har prøvd det der og det har funka – og noen som har prøvd og det funka ikke. Tror neppe dere blir noe klokere på dere av dette forumet. Siden det har blitt prøvd, og for noen har det ikke funka. Går gjerne til en spådame da heller enn å risikere å ikke ha tenkt gjennom nøye nok... Og siden det ikke skader å prøve noe som kan kanskje gjøre meg klokere. Høre med andre som ikke kjenner oss, men som kanskje har lignende erfaringer eller bare meninger om det. Syns det har hjulpet, men vet at fasiten er jo opp til meg hva jeg burde gjøre... Nå er jeg litt stuck i mine egne tanker Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) Hvorfor ikke prøve? Er garantert noen som har prøvd det der og det har funka – og noen som har prøvd og det funka ikke. Tror neppe dere blir noe klokere på dere av dette forumet. Siden det har blitt prøvd, og for noen har det ikke funka. Går gjerne til en spådame da heller enn å risikere å ikke ha tenkt gjennom nøye nok... Og siden det ikke skader å prøve noe som kan kanskje gjøre meg klokere. Høre med andre som ikke kjenner oss, men som kanskje har lignende erfaringer eller bare meninger om det. Syns det har hjulpet, men vet at fasiten er jo opp til meg hva jeg burde gjøre... Nå er jeg litt stuck i mine egne tanker Ser den. Problemet med å spørre her på forumet, er at det er en hel gjeng som sitter og projiserer sine egne problemer over på andres og svarer skråsikkert, i tråd med egen bitterhet, anger og skam. Dermed blir treffsikkerheten i svarene som tikker inn anslagsvis skammelig lav. Dårlige svar kan initiere handling, men det kan å kaste en terning også. Endret 14. januar 2017 av Aiven 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Gi etter for følelsene dine. Da har du uansett hva som skjer i det minste levd! Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 At dere ikke er sammen, er jo bare rart. Hva i alle verden er det dere egentlig driver med, hvorfor ikke bare starte forholdet på nytt? 1 Lenke til kommentar
Zarah1 Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 (endret) Enten bør du satse på eksen din, eller så bør du gå videre. Jeg har datet folk som har vært bestevenner med eksen sin, og det er slett ikke noe givende med tanke på at man da kan begi seg ut i en situasjon der man kommer til å bli såret, eller der du bare må måtte såre folk. Du er ikke ferdig med han så lenge du tilbringer tid med han på den måten du beskriver. Da har dere på en måte et forhold ( men uten sex) . Bare sexen som mangler. Og hvem vil komme i mellom det? Det er ikke riktig ovenfor de du dater. Du må velge din vei før du dater. Endret 14. januar 2017 av Zarah1 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Tenner du fortsatt på ham? Har du lyst til å ha sex med ham? Drit i absolutt alt annet, bare føl på det. Som CrvenaZvezda, dere høres ut som om dere er sammen, bare at det seksuelle mangler. Hvis du føler at det kan funke, så er det verdt å forsøke. Anonymous poster hash: 39342...a7c Lenke til kommentar
Zarah1 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Tenner du fortsatt på ham? Har du lyst til å ha sex med ham? Drit i absolutt alt annet, bare føl på det. Som CrvenaZvezda, dere høres ut som om dere er sammen, bare at det seksuelle mangler. Hvis du føler at det kan funke, så er det verdt å forsøke. Anonymous poster hash: 39342...a7c Enig med denne. I mine øyne så høres det ut som om trådstarter har noe emosjonellt som man har i par med fyren. Det er kun det sexuelle som mangler. Men allikevel blir det feil av trådstarter å date andre. For det vil ikke være fair ovenfor dem hun dater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå