allyse Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Test av Skoda Octavia Collection Stasjonsvogner kommer i mange klasser og bruksfunksjoner. Skoda Octavia som vi nå har tatt en titt på sikter nok mot barnefamiliene. Med relativt overkommelige priser, mange utstyrklasser og motoralternativer er bilen noe ”mannen i gata” kan besitte seg. Les artikkelen her Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvordan er forbruk? Hvordan er understell og kjørefølelsen? Stiv og hard eller er den myk og duvende? Hvordan er bilen når man presser litt i svingene? Understyrer den veldig? Hvordan er den å hente inn igjen hvis man har kjørt over evne? Hvordan er bakseteplassen mht barn? ISOFIX? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 jeg så koppholder var nevnt ... det er alt jeg bryr meg om .. (bilde nestegang?) Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 jeg så koppholder var nevnt ... det er alt jeg bryr meg om ..(bilde nestegang?) Lite Kritisk mao! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 koppholder er alt jeg bryr meg om! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Koppholder er uten tvil det som styrer valget av bil...Hvertfall når det gjelder Lexus IS Audi har også noen geniale koppholdere, men på langt når så rå som på Lexusen! Lenke til kommentar
PorscheTurbo Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Alle selskaper som er under Volkswagen har meget bra koppholdere som f.eks Skoda, Audi, Lamborghini og mange flere Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Mao ikke så mange som synes testen var litt mangelfull, da de ikke tenker på sånt, men drømmer om noe tilsvarende den fjernstyrte Ferrari'en sin og bilene i Bilsport. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Alle selskaper som er under Volkswagen har meget bra koppholdere so f.eks Skoda,Audi,Lamborghini og mange flere er vel Saab som har de feteste kopholderene som igjen er kjøpt av toyota (vet hvertfall at det er samme koppholder i snabb som i Lexus RX.. og den er digg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg