meg0709 Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Du vet ikke hva du har stemt på? Ok. Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 2016 har ikke vært et godt år for min del. Har all-time-low i pengebruk på Steam i år. Det er omtrent ingen av spillene som har kommet i år som har klart å virkelig fange interessen og entusiasmen min. For meg ble høydepunktet WoW Legion, og det sier egentlig nok (at en utvidelsespakke er høydepunktet). Håper ME Andromeda blir like bra som de andre ME spillene. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Men sånn må det jo bli. Flesteparten av spillene på lista ville det ikke falt meg inn å kjøpe, og det er usannsynlig at jeg ville stemt på dem selv om jeg hadde testet dem. Ay, there's the rub. Det er kanskje usannsynlig at du ville stemt på dem, men det kan du jo ikke vite før du faktisk har prøvd dem - og kanskje overraskende - likt dem, selv om det er spill/sjangre du vanligvis ikke spiller. Sorry, må bare kverulere litt... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Det er sant, men usannsynlig. Dessuten er det et tidsaspekt her; jeg spilte ikke enkelte spill fra 2016 fordi jeg spilte spill jeg ikke rakk i å spille i 2015, og så videre. Jeg kommer til å spille mange spill fra 2016 i 2017. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Hvor "må" Google ha greie på hva jeg skriver??? gidder ikke å svare når man skal påprakkes Google greia!! Lag deres eget spørreskjema da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå