Arodem Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Gamer.no gjennomfører stor leserkåring.Stem på ditt favorittspill fra spillåret 2016 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Har mange favoritt spill under denne listen. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Med tanke på at jeg bare har spilt Mafia 3 så blei det jo en enkel affære. Med mindre ikke BF1 beta telles, men det tviler jeg på, uansett for seint, kom jo aldri noe som frista å prøve i 2016 uansett. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Med tanke på at jeg bare har spilt Mafia 3 så blei det jo en enkel affære. Med mindre ikke BF1 beta telles, men det tviler jeg på, uansett for seint, kom jo aldri noe som frista å prøve i 2016 uansett. Samme for meg også. Har kjøpt diverse spill i 2016, men for det meste eldre spill til billig penge. Men har likevel kjøpt og spilt ( dog ikke rundet ) Watch Dogs 2. Kjøpte også Uncharted 4, ville garantert stemt på det, men følte det ikke rett ettersom det fortsatt er i plasten. Lenke til kommentar
per parker Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 (endret) Lett for meg, har spilt mest bf1 og er vel det jeg har likt mest i løpet av året. (For utenom Divinity: Original Sin2 men det er jo fortsatt i ea, så det blir vel beste spill til neste år.) Så stemmer på bf1.Deus Ex skuffet med kontroller og rpg følelse.Civilization VI føles halferdig (som civ v i begynnelsen).Overwatch var gøy i en måned , til alle andre blei steingod og public ikke var morsomt lengere (og manglet ultrawide støtte).Titanfall 2 er kjøpt, men ikke spillt enda. (mest for single player, for mye hopp å sprett i mp) Endret 13. januar 2017 av per parker Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Spilt alt for få nye 2016 spill til å kunne gi noen stemme..... 1 Lenke til kommentar
MrCuddlesworth Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Kjøpte også Uncharted 4, ville garantert stemt på det, men følte det ikke rett ettersom det fortsatt er i plasten. Få det ut!!! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Jeg tror jeg bare har kjøpt 3 spill fra 2016 av de store. X-COM 2, Doom og blood and wine til Wicher 3. Jeg vippet lenge mellom X-com og Doom, men doom gikk av med stemmen fordi FPS sjangeren virkelig trengte dette spillet! Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Håper ingen spill blir oversett (tok du an?) Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Egentlig er det Path of Exile som er mitt favorittspill for 2016, selv om det er en smule eldre. Har rett og slett ikke fått noe til "wow" følelse av fjorårets spill. Lenke til kommentar
erklingen Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Jeg må si for meg blir det Rainbow Six Siege. Startet med spillhistoriens verste launch, men nå? nå begynner vi å snakke! Har fått tilbake godfølelsen jeg hadde når jeg først begynte med cs for det som må være 12 år sia. Maken til adrenalin! Har spillt det meste som har komt ut av kompetitive spill de siste årene, dette tror jeg er det beste jeg har prøvd på lenge. Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Hvorfor er ikke H1Z1 på lista ? Lenke til kommentar
Indigenous interloper Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 The Witness var helt fantastisk og min mest minneverdige opplevelse på bare gode måter. Synes det har fått litt lite love, ettersom det var et veldig friskt pust i en ellers ganske så inntørket spillhverdag. Men mye bra her. Lenke til kommentar
per parker Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg tror jeg bare har kjøpt 3 spill fra 2016 av de store. X-COM 2, Doom og blood and wine til Wicher 3. Jeg vippet lenge mellom X-com og Doom, men doom gikk av med stemmen fordi FPS sjangeren virkelig trengte dette spillet! Ah glemte x-com2. Trodde det kom på slutten av 2015, men det kom jo i begynnelsen av 2016.. Jaja, for sent å forandre stemme nå. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Hvorfor er ikke H1Z1 på lista ? Begge H1Z1-spillene er fremdeles i Early Access. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Ikke rukket over den potensielle (men egentlig usannsynlige) favoritten Final Fantasy 15 ennå, så det står mellom Uncharted 4 og Dark Souls 3. Da gikk jeg for Dark Souls 3, som er mye mer spill for pengene enn Uncharted. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Den evige utfordinger med slike avstemminger, er jo at folk flest har spilt forsvinnende få av de listede spillene, og at man kun har kjøpt, likt og stemt på det man prioriterer, uten mulighet for et reelt sammenligningsgrunnlag. Litt det samme som at Toyota vinner "alle" fornøydhets-målinger fordi det er flest Toyota-eiere.... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Men sånn må det jo bli. Flesteparten av spillene på lista ville det ikke falt meg inn å kjøpe, og det er usannsynlig at jeg ville stemt på dem selv om jeg hadde testet dem. Lenke til kommentar
Shagma Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Hvordan kan jeg se hva jeg har stemt? Det var ikke mulig å se når jeg trykket på knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå