Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Telefon ikke skikkelig reparert av forsikringsselskap, vil ikke godta reklamasjon.


ans1

Anbefalte innlegg

Hei. 

Fikk en telefon tilbake fra reparasjon fra forsikringsselskapet, fem dager senere oppstår det en lilla pixel-linje på telefonen. 

 

Jeg sender inn et bilde av telefonen og reklamerer på reparasjonen. Til svar får jeg at dette ikke går på reklamasjon for verkstedet sier dette er en skade som ofte oppstår når man mister telefonen. Jeg klager på dette og truer med å ta saken til finansklagenemda. 

Nå foreslår dem at jeg skal sende inn telefonen for vurdering. Dette tror jeg ikke vil gå bra siden verkstedet allerede har konkludert med at "det er for jeg har mistet telefonen i bakken". 

 

Etter kontakt med produsent av telefon sier de at "bare produsent-godkjente verksted kan avgjøre hvordan en skade har oppstått". Dette verkstedet er ikke produsent-godkjent. 

 

Burde jeg sende inn telefonen til dette verkstedet, eller hva burde jeg gjøre fremover?

 

Takker for hjelp. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...