ans1 Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Hei. Fikk en telefon tilbake fra reparasjon fra forsikringsselskapet, fem dager senere oppstår det en lilla pixel-linje på telefonen. Jeg sender inn et bilde av telefonen og reklamerer på reparasjonen. Til svar får jeg at dette ikke går på reklamasjon for verkstedet sier dette er en skade som ofte oppstår når man mister telefonen. Jeg klager på dette og truer med å ta saken til finansklagenemda. Nå foreslår dem at jeg skal sende inn telefonen for vurdering. Dette tror jeg ikke vil gå bra siden verkstedet allerede har konkludert med at "det er for jeg har mistet telefonen i bakken". Etter kontakt med produsent av telefon sier de at "bare produsent-godkjente verksted kan avgjøre hvordan en skade har oppstått". Dette verkstedet er ikke produsent-godkjent. Burde jeg sende inn telefonen til dette verkstedet, eller hva burde jeg gjøre fremover? Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå