Boralis Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Hva med å erstatte vinduet med feks 3 ducter etter hverandre , siden du ikke har vindu i kabinettet . så kunne det jo vert vinduer i de tre ductene. Bare en tanke. Endret 3. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 hva med prosjekt 2 da? burde du ikke bli ferdig med det først? Lenke til kommentar
karamba Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Hva med å erstatte vinduet med feks 3 ducter etter hverandre , siden du ikke har vindu i kabinettet . så kunne det jo vert vinduer i de tre ductene.Bare en tanke. Du er inne på noe... Har startet på en ny SketchUp-tegning. Er enig i at det kanskje er greit å ta med seg flere element fra kabinettet. @Breiker:Når man har et slikt prosjekt som min casebuild må man ha muligheten til å koble av litt, slik at man ikke går lei osv. Hva er vel bedre avkobling enn et helt annet prosjekt?!? Jeg jobber med begge prosjektene samtidig nå, uten at det trenger å krasje (raid-modding). Lenke til kommentar
tankboy Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har lyst på fanduct i Crome jeg også. Hvor kjøpte du den lampereflektoren? Lenke til kommentar
loveland Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Genialt kabinett!!! Sikkert det beste jeg har sett. Hadde ikke blitt overasket om jeg fant denne på applestore (har litt iPod stil over seg..) Hadde sikkert blitt dritkult sammen med en apple-skjerm og creative I-trigue L3450 Hadde du tatt det fra et gammelt reklameskilt? Hvordan reklameskilt er det snakk om - er det sånn plate som er på baksiden av noen skilt for å få belysning? Uansett - hvor fikk du tak i ditt? Lenke til kommentar
karamba Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har lyst på fanduct i Crome jeg også. Hvor kjøpte du den lampereflektoren? Jeg brukte deler fra en defekt lampe, men det går jo sikkert an å få kjøpt slikt nytt også.. Se f.eks på steder hvor de renoverer kontorer osv så kan du kanskje spørre pent. Bruktforretninger er jo sikkert et godt tips også. Sikkert det beste jeg har sett. Hadde ikke blitt overasket om jeg fant denne på applestore (har litt iPod stil over seg..) Hadde sikkert blitt dritkult sammen med en apple-skjerm og creative I-trigue L3450 Takk! DET er ros jeg setter høyt! Hadde du tatt det fra et gammelt reklameskilt? Hvordan reklameskilt er det snakk om - er det sånn plate som er på baksiden av noen skilt for å få belysning? Uansett - hvor fikk du tak i ditt? Et reklameskilt, ja. Det var et slikt 1,5 x 5 meters skilt med lysrør bak. På plexien var det klistra en folie med et motiv og en tekst. Det er sikkert samme typen som henger på fasadene til kjøpesenter osv. Jeg fikk lov å ta fra et gammelt lager på jobb. Det stod en 5 - 6 slike plater (på 1,5 x 5 meter ja!) som jeg kunne forsyne meg av før de skulle kaste dem. Slikt finnes det sikkert masse av rundt om kring. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 jeg må bare si at jeg ser opp til deg som en modde gud ( ) etter å ha lest begge prosjektene dine! det blir jo helt sykt bra finish på alt og du har menge helt geniale ider! og du har skills til å lage og mekke på omtrnt alt!! utrolig bra! stå på Lenke til kommentar
alexern Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 du kunne jo ha brukt dobbelt-sidig teip til å feste pumpa med? det burde jo gi litt vibrasjonsdemping også, for de fleste dobbel-teipene er jo litt tykke. 1mm tykk er den jeg har, hvis du hadde tatt et par oppå hverandre skulle jo det ha gått Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 det ligna på en gigantisk iPod kanon tøfft Lenke til kommentar
haakie Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 denne kunne sikkert vært serieprodusert og solgt med stor suksess! Prøvd å kontakte LianLi? lian li hadde gått rett på! datte var helt RÅTT!!! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Lian Li er kanskje ikke det riktige selskapet å spørre for et sånt kabinett da men.. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Finfint. Er litt lei av å se casemods som gir meg vondt i hjertet. Har sett alt for mange kabinetter som gir fornemmelsen av kvalmhet og trang til å snu meg bort. Kabinettet ditt er kjempeflott. Har noen forslag til utbedringer. 1. Hva med å lakkere baksiden og putte inn et vindu i de ledige pci slotsene 2. Lakkere aluminiumen som dekker motorene til viftene i front. Personlig synes jeg dette ville matchet bryterne som er i midten. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Nydelig arbeid dette, ett av de fineste kabinettene jeg har sett på lenge. Har ikke lest artikkelen om "bong" enda, ellers kikket innom det andre prosjektet ditt, men begge deler skal gjøres før jeg legger meg i kveld Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 1. Hva med å lakkere baksiden og putte inn et vindu i de ledige pci slotsene 2. Lakkere aluminiumen som dekker motorene til viftene i front. Personlig synes jeg dette ville matchet bryterne som er i midten. Tviler på at han svarer med det første. Sist han skrev innlegg: Skrevet: 23/04/2005 : 17:12 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 I just love it! Kjøp en ipod og sett den vedsiden av, forsatt er kabinetten noe av det peneste! Innlegg nummer 400 Lenke til kommentar
flabben Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Fortsatt heftig! Har foresten bøffa knappene dine allerede til mitt nye prosjekt Lenke til kommentar
karamba Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Fortsatt heftig! Har foresten bøffa knappene dine allerede til mitt nye prosjekt Bare bøff i vei! Knappene fungerer fortsatt helt strålende. Pass på at du ved montering kan justere bakplaten litt under montering slik at du er sikker på at knappene fungerer skikkelig. Det er en stund siden jeg har vært på forumet her... Jeg har sett et par kommentarer fra folk som har merket at jeg har vært borte. Det er ingen annen årsak til oppholdet enn at jeg ble litt lei og måtte få det på avstand. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Dette her må jeg bare bøye meg i støvet for.. Noe så pent har jeg ike sett på lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå