karamba Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Har snart kommet i mål med kabinettet mitt (så jeg må vel begynne på et nytt et snart..). Utgangspunktet var chassiset til et gammelt no-name kabinett. Jeg har fjernet alt av deksel og erstattet dette med rester av et gammelt reklameskilt av hvit plexi. Endret 2. mai 2004 av karamba Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det var tøft! Stilrent og pent. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det var tøft! Stilrent og pent. Jepp Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Utrolig pen mod, noe av den peneste jeg har sett faktisk, likte den derre Mye bedre med en stilren mod mot for alle disse dill-dall juletre-lys maskinene. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Utrolig pen mod, noe av den peneste jeg har sett faktisk, likte den derre Mye bedre med en stilren mod mot for alle disse dill-dall juletre-lys maskinene. Hehe, ja... Min ser ut som en invandrerbutikk i juletiden, hvis du skjønner hva jeg mener. Men, jeg liker det. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Takk! Jeg har forsøkt å gjøre det rent og enkelt (selv om dama sier at hun får sterke "Miami Vice-assossiasjoner"). For å gjøre dette måtte jeg putte diskett-stasjonen på baksiden osv.. Knappene er forresten (ovenfra) Eject, Power og Reset. De er fellt inn i kabinettet, skillt med aluminiumsstriper og har micro-bryterene på baksiden fra en gammel videospiller...men det funker jo. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Rå mod. Et godt stykke arbeid du kan være stolt av. Personlig likte jeg ikke het den fanducten på siden som stikker ut. Den er pen når du ser den rett på (siste bilde) men det hadde vært penere hvi den ikke hadde stukket ut. Men det er personlig mening. Arbeidet er strøkent. Lenke til kommentar
ataraxia Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Tøft, men personlig synes jeg det var litt harry Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Grattis! -MEGET pent gjennomført, og faktisk original mod for en gangs skyld, noe å være stolt av. ET godt og helhetlig design, denne kunne sikkert vært serieprodusert og solgt med stor suksess! Prøvd å kontakte LianLi? Keep on! Audun Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 DET var et flott tower, og en enda bedre mod! Men det er vel ikke titan sine alu-vifter du har foran vel? de viftene gjorde seg godt i det kabbinetet! Gratulerer! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 veldig bra får nesten lyst til å kjøpe inn hvit plexi å putte det inn i maskina... Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Bra saker! gjennomført og skiller seg ut. Det jeg lurer på er hvordan vifte har du foran? Hvilket merke/modell? og er den modda på noen måte? jeg synes at det var en god blåfarge i den. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Veldig pen mod ! Den hvite fargen er jo helt rå når du har litt farge i viftene Lenke til kommentar
Flames Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Meget pent og godt gjennomført. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 MEGET bra.. jeg gjentar MEGET bra! Stilrent, gjennomført.. Du har en egen stil der og holder deg til arket.. Genialt! Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 NAJZ! ser helt proft ut Lenke til kommentar
karamba Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Viftene er Titan alu, 120 nede og 80 oppe. Den 80-vifta står med "ræva frem", så den har fått en liten sirkel med tynn aluminium limt over motoren. Det vises kanskje ikke så godt på bildene, men kabinettet er kun i hvitt og sølv/chrom. Jeg skal ta et bilde av den når den står i vanlig lys (må bare skru den av først ...) og viftene står stille. Takker ellers for ros! ..og harry?, ja i massevis! Lurte på å faktisk kle "gulv og vegger" innvendig med små speilfliser for å få maksimal effekt på innsiden og øke "miami vice-looken"... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Utrolig bra!!! Dette er den mest orginale men samtidig mest stilrene modden jeg har sett det siste året! Jeg ble rett og slett blåst av stolen. Jeg likte spesielt godt fanducten på siden av kabinettet. Det at en faktisk kan se litt av HK'et gir en meget fin effekt. På en skala fra en til ti vil jeg faktisk gi deg ti! Får jeg lov å kjøpe det av deg? =P Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 ja, finfine greier det, men hvordan er det med balansen, hadde et tower som ej monterte hjul på, å det hadde en egenskap med å velte (hadde heldigvis den ståendes mellom foten og benken min da, så det ble bare en vond legg..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå