macwallard Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Hei, diskusjon.no! Så, jeg har et lite problem. Rett før julehelgen, så sluttet blinklysene/nødblinken på min bil å fungere fullstendig. Har allerede sjekket sikringen og skiftet til ny, men fremdeles ingenting. Jeg har noen mistanker om det kan være reléet som er plassert hvor knappen til nødblinken er, men skal ikke si noe sikkert. Har også noen kolleger som sier det kan være feil i blinklysspaken, men kan dette da også gå utover nødblinken? Hvis noen har noe svar, eller evt. tanker rundt dette før jeg sender bilen inn til en evt. befaring, så hadde all hjelp vært satt pris på. - Bil-liam Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Heisann Hører du klikkelyden selv om lysene ikke fungerer? Pleier det å være belysning i nødlysknappen, og i så fall fungerer lyset i knappen? Lenke til kommentar
macwallard Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Hei! Jeg hører fremdeles klikkelyden ja, og det er ingen belysning fra knappen som det egentlig skulle ha vært. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Har bilen tilhengerfeste? Far fetched men kortslutning i henger/kontakt (bil/henger) _kan_ lage krøll på flere nivåer. Enig at sikring burde ha gått da men.. Hvilken modell er bilen? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) Kan virke som at du må bytte relé. Meget enkel jobb å gjøre selv. Endret 13. januar 2017 av TMB Lenke til kommentar
macwallard Skrevet 22. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2017 Heisann igjen, folkens! En oppdatering på gang her: Det VAR reléet som var problemet. Bestilte nytt fra Kina for litt over en måned siden nå, også fikk jeg det i forigårs. Var en jobb på mindre enn 2 minutter, og nå funker alt av blinklys og nødblink. Takk for all hjelp fra alle om deltok i denne tråden - OP 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå