norpheus Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hei Jeg har 2 WD disker som jeg synes bråker litt for mye når jeg prøver å sove. Som systemdisk har jeg en Samsung 120gb 8mb cache, som bråker vesentlig mindre enn de to wd'ene. Jeg lurte derfor på om noen vet om et program til å skru av/spinne ned disker? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Control panel -> Power options -> Turn off hard disks Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg vet om denne funksjonen, men finnes det et program der man feks bare trenger å trykke på en knapp for å slå av disken(e)? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kan du ikke bare sette tiden før avskruing til 1 minutt? Lenke til kommentar
bentose Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Skulle gjerne hatt eit program som hdparam i Linux for windows. Skal tru om det er mogeleg å kompilere det for windows? Sikkert ikkje. XP er vel sperra for alle program som prøver å tukle med hardware direkte. Bent Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Skulle gjerne hatt eit program som hdparam i Linux for windows.Skal tru om det er mogeleg å kompilere det for windows? Sikkert ikkje. XP er vel sperra for alle program som prøver å tukle med hardware direkte. Bent Ja, dette hadde vært helt perfekt! Finnes det virkelig ingen proggs som har denne funksjonen= Lenke til kommentar
snole Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det hadde vært digg egentlig. Har søkt på Google, men fant svært lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå