Redaksjonen. Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Velger å kutte ned konsernledelsen med ni personer.Telenor slanker toppen Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Desverre blir Sigve Brekke igjen. Hvorfor ta vare på en som ikke gir riktig karaterutskrift, og tydligvis ikke er opptatt annet en penger. Forstår de trekker seg, men blir feil å trekke seg fordi man ikke vil ha en brekke leder. Lenke til kommentar
Ompa Kaiiizer Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Endelig et kutt på riktig sted i organisasjonshierarkiet i Telenor for en gangs skyld. Fortsett sånn! Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Endelig et kutt på riktig sted i organisasjonshierarkiet i Telenor for en gangs skyld. Fortsett sånn! Er det ikke slik Telenor har bedrevet lenge; kvitter seg med ledelsespersoner slik at den neste kan unskylde seg ( og Telenor) med at "det ikke skjedde i min tid" (- ingen kan ta ansvar for dette.) Lenke til kommentar
B-- Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Jeg tror disse forandringene er til det bedre. Jeg sier "tror", for det er fremdeles endel ting som fremdeles må avklares og falle på plass. De som maser om Sigve er stort sett de som ikke vet mer enn de kan lese i avisene. Og der står det nesten aldri noe av substans. Bare clickbait og sensasjonsnyheter. Så langt har fyren faktisk gjort en veldig god jobb. Han har gjort mer på ett år enn Baksaas gjorde på nesten 10 år. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå