fjarle Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Går fra metall til glass, og prøver samtidig noe helt nytt med Sense.SNIKTITT: HTCs nye toppmodell er en helomvending Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Jeg foretrekker metall på baksiden. Derfor jeg gikk over til Huawei i stedet for Samsung når jeg pensjonerte min gamle HTC One M7. 2 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Det der så ikke ut, maken til bling altså Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 HTC gjør det igjen. Som alltid er de fremst på design og utførelse, og som alltid er de øverst når det kommer til kvalitet. Rett og slett mobilenes Rolls Royce. 3 Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Bakside av glass, hvorfor? Skal du unngå å knuse den må du tre på en bumper case, og da ser den bare teit ut og blir større. Kjøpte HTC 10 mye pga. metallbaksiden. Fornøyd med den, men ser ut som det ble siste HTC. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 (endret) Jeg foretrekker plastikk på baksiden av mobiltelefonen. Helst også deksel framfor disse sammensveisete mobiltelefonene. Vanntett sa du? Det kommer garantert å gå noen slike telefoner til bruk som vibrator Er bare å glede seg til neste artikkel om hun eller han som var så uheldig å.., fra legevakten.. Endret 12. januar 2017 av G 1 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Jeg foretrekker metall på baksiden. Derfor jeg gikk over til Huawei i stedet for Samsung når jeg pensjonerte min gamle HTC One M7. UI er vel likere og? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Knapp i midten er så vanvittig stygt. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 HTC gjør det igjen. Som alltid er de fremst på design og utførelse, og som alltid er de øverst når det kommer til kvalitet. Rett og slett mobilenes Rolls Royce. Hadde m4 eller noe, skjermen datt rett ut 2 dager etter jeg kjøpte den. Ble ikke tatt på garantien uansett hvor mye jeg klagde, dem tok 1500kr for å lime den inn igjen også skjedde det igjen en uke senere. Har siden den tid holdt meg til iPhone Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 HTC gjør det igjen. Som alltid er de fremst på design og utførelse, og som alltid er de øverst når det kommer til kvalitet. Rett og slett mobilenes Rolls Royce. Hadde m4 eller noe, skjermen datt rett ut 2 dager etter jeg kjøpte den. Ble ikke tatt på garantien uansett hvor mye jeg klagde, dem tok 1500kr for å lime den inn igjen også skjedde det igjen en uke senere. Har siden den tid holdt meg til iPhone Det må være lenge siden. Du kan trygt gå tilbake til HTC neste gang du skal bytte om du ønsker det absolutt beste. 2 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 HTC gjør det igjen. Som alltid er de fremst på design og utførelse, og som alltid er de øverst når det kommer til kvalitet. Rett og slett mobilenes Rolls Royce. Hadde m4 eller noe, skjermen datt rett ut 2 dager etter jeg kjøpte den. Ble ikke tatt på garantien uansett hvor mye jeg klagde, dem tok 1500kr for å lime den inn igjen også skjedde det igjen en uke senere. Har siden den tid holdt meg til iPhone Det må være lenge siden. Du kan trygt gå tilbake til HTC neste gang du skal bytte om du ønsker det absolutt beste. Litt trangsynt å si att HTC er det absolutt beste, kommer vel hent ann på hver enkeltpersons budsjett, bruksområde og hva brukeren er vandt med. Jeg har ett budsjett på 2000kr, det beste jeg har funnet (som ikke er i elendig tilstand) er iPhone 6, og det fungerer for meg. Men se ikke bort ifra att jeg kommer til å kjøpe denne og teste i en uke for å så bruke angreretten. Ser ut som en heftig telefon på papiret ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 HTC gjør det igjen. Som alltid er de fremst på design og utførelse, og som alltid er de øverst når det kommer til kvalitet. Rett og slett mobilenes Rolls Royce. Hadde m4 eller noe, skjermen datt rett ut 2 dager etter jeg kjøpte den. Ble ikke tatt på garantien uansett hvor mye jeg klagde, dem tok 1500kr for å lime den inn igjen også skjedde det igjen en uke senere. Har siden den tid holdt meg til iPhone Det må være lenge siden. Du kan trygt gå tilbake til HTC neste gang du skal bytte om du ønsker det absolutt beste. Litt trangsynt å si att HTC er det absolutt beste, kommer vel hent ann på hver enkeltpersons budsjett, bruksområde og hva brukeren er vandt med. Jeg har ett budsjett på 2000kr, det beste jeg har funnet (som ikke er i elendig tilstand) er iPhone 6, og det fungerer for meg. Men se ikke bort ifra att jeg kommer til å kjøpe denne og teste i en uke for å så bruke angreretten. Ser ut som en heftig telefon på papiret ihvertfall. Jeg trodde iP 6 kostet mer enn 2000,- 1 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 HTC gjør det igjen. Som alltid er de fremst på design og utførelse, og som alltid er de øverst når det kommer til kvalitet. Rett og slett mobilenes Rolls Royce. Hadde m4 eller noe, skjermen datt rett ut 2 dager etter jeg kjøpte den. Ble ikke tatt på garantien uansett hvor mye jeg klagde, dem tok 1500kr for å lime den inn igjen også skjedde det igjen en uke senere. Har siden den tid holdt meg til iPhone Det må være lenge siden. Du kan trygt gå tilbake til HTC neste gang du skal bytte om du ønsker det absolutt beste. Litt trangsynt å si att HTC er det absolutt beste, kommer vel hent ann på hver enkeltpersons budsjett, bruksområde og hva brukeren er vandt med. Jeg har ett budsjett på 2000kr, det beste jeg har funnet (som ikke er i elendig tilstand) er iPhone 6, og det fungerer for meg. Men se ikke bort ifra att jeg kommer til å kjøpe denne og teste i en uke for å så bruke angreretten. Ser ut som en heftig telefon på papiret ihvertfall. Jeg trodde iP 6 kostet mer enn 2000,- Bruktmarkedet Du finner mange helt pene, originale, med eske og kvittering, uten noen bulker og med bra batteri til 2000. Men dem går som regel fort Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 (endret) Jeg liker ikke denne trenden for mobiltelefoner. Utelukkende fokus på design og utseende fremfor ergonomi og robusthet. Da kan de ta ekstra betalt for premium utseende, samtidig som de selger dyre bumper og flipp-case fordi mobilen er såpeglatt å holde og tåler ikke å falle i bakken. Endret 12. januar 2017 av _Brukernavn_ Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Hvor er fingerprint scanneren? Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 På vei ut fordi politiet kan tvinge deg til å åpne med fingeravtrykk. Koden min derimot, får de aldri. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 (endret) Jeg foretrekker metall på baksiden. Derfor jeg gikk over til Huawei i stedet for Samsung når jeg pensjonerte min gamle HTC One M7. UI er vel likere og? Huawei EMUI er annerledes enn både HTC Sense og Samsung Touchwiz. Jeg byttet Launcher på min Huawei P9 til Nova fordi jeg liker ikke alle apper på hjemmeskjermen. Endret 12. januar 2017 av DJViking Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Glass over alt??? :-( Har knust 4 glass det siste halve året. Da er ikke denne noe for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg