akelbo Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 – Jeg skal jobbe ekstra hardt for å ikke skuffe dere sånn igjen.Scalebound-sjefen beklager overfor fansen Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Utrolig leit å se hva som har skjedd med Platinum de siste årene, med kanselleringer og flere ikk fullt så gode spill. :/ Jeg velger å fortsatt ha trua, men det begynner å bli vanskelig. Lenke til kommentar
Ninjakjeks Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Satser på Nintendo finansierer dette og vi får det på switch, likt Bayonetta. 2 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Satser på Nintendo finansierer dette og vi får det på switch, likt Bayonetta. Haha. Den store nyheten i morgen er at MS ikke kansellerte spillet, men Nintendo tok over. Men setiøst nå, så har P noe på gang til Switch. Det er jeg 100% sikker på. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Etter star fox så vet nå ikke jeg om switch trenger platinum... Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Surt, så ut som et lovende spill, dessverre flere oppfølgere jeg skulle ønsket som ikke ser ut til å bli noe av pågrunn av sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå