Fotoskrulla Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Gatekunst i Bergen IV Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Faktisk mer av denne typen i Bergen enn hva jeg har sett i Oslo hvor man ser mer bokstavtegninger. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 Faktisk mer av denne typen i Bergen enn hva jeg har sett i Oslo hvor man ser mer bokstavtegninger. Roar Ja, det var overraskende mye forskjellig og av ganske høy kvalitet vil jeg si. Håper du koser deg med å være med meg på kunstspotting i Bergens gater denne uka. Lenke til kommentar
Helge Gulbrandsen Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Artig detalj at også dørhåndtaket er malt. Savner litt mer "luft" på høyre side, men ikke sikkert du hadde noe mer å gå på der. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 Artig detalj at også dørhåndtaket er malt. Savner litt mer "luft" på høyre side, men ikke sikkert du hadde noe mer å gå på der. Hei, jeg er enig i at det skulle vært mer luft på høyre side, men der var andre ting, noe du skal få se på søndag Tusen takk for trivelig kommentar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Nok et flott gatekunst foto , også her har taggerne griset til med sine talentløse skriblerier - synd og skam. Teksten over passer godt i dag med den høye vannstanden . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 Nok et flott gatekunst foto , også her har taggerne griset til med sine talentløse skriblerier - synd og skam. Teksten over passer godt i dag med den høye vannstanden . Mvh Alec Takk skal du ha Alec! Hvordan gikk det med floa i Bergen? Skriblerier er det dessverre overalt.. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Litt av en type - minner meg litt om Chaplin. Artig at dørhåndtaket matcher. Bra utsnitt! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Litt av en type - minner meg litt om Chaplin. Artig at dørhåndtaket matcher. Bra utsnitt! Mvh Gunnar Ja, det er noe Chaplinsk over denne karakteren Artig at du la merke til håndtaket , la du merke til hva som står nede i høyre hjørne da? Takk for kommentar og ha en fin dag! Nå kommer det visst litt snø snart og lysner opp hverdagen litt. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Faktisk mer av denne typen i Bergen enn hva jeg har sett i Oslo hvor man ser mer bokstavtegninger. Roar Ja, det var overraskende mye forskjellig og av ganske høy kvalitet vil jeg si. Håper du koser deg med å være med meg på kunstspotting i Bergens gater denne uka. Ja, skulle gjerne vært der borte og foreviget litt. Men rullestol cabriolet og Bergensværet er en forbanna uberegnelig greie. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Dekorativ "dørkunst", fint formidlet av deg Helene. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg