Telenor Native Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Mange må gå til vinduet for å snakke i telefonen. Det blir det nå slutt på.ANNONSE: Slik får du god taledekning i alle kriker og kroker hjemme Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Min telefon støtter det, men telenor gjør det ikke av en eller annen grunn. AtW 1 Lenke til kommentar
halse Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Hva med Pixel og Pixel XL når får vi wifi tale på disse? Tenker aldri jeg. Ser at det er flere gamle enn nye mobiler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqzORNGH Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Så S6 har, men ikke S7? Jaja... Lenke til kommentar
G Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 (endret) Hvilken del av spesifikasjonene på mobiltelefonen sin må man se etter for å vite om den støtter WiFi-tale? Artikkelen ser ikke ut til å dekke et så grunnleggende spørsmål. Nå har jeg en eldre mobil, men for ordens skyld, her er dens specs.: http://www.gsmarena.com/lg_spirit-7052.php Hvilken rad må jeg lete i hos gsmarena.com? Jeg ser at det er noe som kalles WiFi-direct, men etter å ha google't det, så tenker jeg at det ikke var det som kreves av telefonen for å kunne utføre WiFi-tale. Endret 12. januar 2017 av G 1 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Så S6 har, men ikke S7? Jaja... Det kommer med Nougat, i følge telenor Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Så S6 har, men ikke S7? Jaja... Det kommer med Nougat, i følge telenor Har nougat, Telenor støtter ikke tale over wifi. (på min nexus) AtW Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Den må vært kjøpt hos Telenor, sier de i alle fall. Sikkert noe software greier... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Hvorfor venter dere til slutten av det andre avsnittet før dere kommer til poenget? Tek/TU leses av folk som vil ha fakta, ikke stemning og følelser. Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Støttes wifi ring av Hello, eller bare rent Telenor abo? Har IP7 og der er det bare en knapp med "auto"... Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Støttes wifi ring av Hello, eller bare rent Telenor abo? Har IP7 og der er det bare en knapp med "auto"... Vet ikke ang. Hello, men er eier av abo hos Dipper som bruker Telenor sitt mobilnett. Fikk nylig beskjed i iOS at det var mulig å aktivere wifi-tale. Lenke til kommentar
myreull Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 For 5 år siden sendte vi henvendelse til Telenor pga dårlig signal dekning. Nå,for å slippe (spare penger) og bygge ut får de kundene til å benytte sitt internett -signal. Er det god kunde politikk ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Ja, det er smart å benytte IP telefoni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå