wichtom Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 skal kjøpe meg ny cpu snart... hvilken stepping skal jeg se etter for høy klokking.... trenger råd.. valget står mellom 3.0 eller 3.2 begge med 800 fsb Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Seriøst vill jeg egentlig ha ventet til Prescott kommer. Og da enten kjøpt meg en Prescott eller en P4C til en rimelig penge. Men hvis du absolutt vil ha en ny prosessor nå så vill jeg valgt 3.0GHz med 800MHz FSB. Den er ganske rimelig i pris og den overklokker bra. Vet ikkje om en spesielt god stepping, men dette får du sikkert svar på fra andre... Vil også legge med at 2.6 Ghzèn er veldig overklokkingsvennlig. Du vil nok klare rundt 3.3 - 3.5Ghz med den. Håper dette hjalp deg litt!!! Endret 1. desember 2003 av eirberen Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Seriøst vill jeg egentlig ha ventet til Prescott kommer. Og da enten kjøpt meg en Prescott eller en P4C til en rimelig penge. Men hvis du absolutt vil ha en ny prosessor nå så vill jeg valgt 3.0GHz med 800MHz FSB. Den er ganske rimelig i pris og den overklokker bra. Vet ikkje om en spesielt god stepping, men dette får du sikkert svar på fra andre... Vil også legge med at 2.6 Ghzèn er veldig overklokkingsvennlig. Du vil nok klare rundt 3.3 - 3.5Ghz med den. Håper dette hjalp deg litt!!! det hjalp det..... Lenke til kommentar
dp Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 kjøp en 2.4/6 + et hk som støtter prescott når den kommer. klokk så din 2.4/6 til 3.3-6. det burde holde i noen mnd.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Kjøp deg en 2.4C eller en 2.6C. En god stepping for 2.4C er SL6Z3 og SL6WF fra Malaysia! En god stepping for 2.6C er SL6WH fra Malaysia! FPO# er vel mer på hvor heldig du er... Endret 1. desember 2003 av Gef Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Kjøp deg en 2.4C eller en 2.6C. En god stepping for 2.4C er SL6Z3 og SL6WF fra Malaysia! En god stepping for 2.6C er SL6WH fra Malaysia! FPO# er vel mer på hvor heldig du er... kjempe.... nå vet jeg hva som gjelder.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå