Gunnar Fagerli Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Sandkunst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Imponerende! Faktisk helt utrolig. Tenk å legge ned så mye arbeid, som du vet blir ødelagt straks det kommer i kontakt med vann eller mennesker/dyr. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 For vildt og meget imponerende stykke sand arbejde..så smukt :-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Litt av blikkfang dette. Flott fotografert og høyst severdig! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 Imponerende! Faktisk helt utrolig. Tenk å legge ned så mye arbeid, som du vet blir ødelagt straks det kommer i kontakt med vann eller mennesker/dyr. Takk Helene! De vokter og vedlikeholder kunsten sin døgnet rundt. Jeg hadde god oversikt fra balkongen. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 For vildt og meget imponerende stykke sand arbejde..så smukt :-) Takk Sussss! Kjekt at du likte bildene. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 Litt av blikkfang dette. Flott fotografert og høyst severdig! Mvh Fredrik Takk Fredrik! V1 i sterk sol, v2 tidlig på dagen. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Virkelig ett av de bedre eksempler på sandkunst, Gunnar, og på flere vis meget vakkert motiv, med sterkt symbolsk uttrykk. V1 meget fint skildret av fotograf Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 Virkelig ett av de bedre eksempler på sandkunst, Gunnar, og på flere vis meget vakkert motiv, med sterkt symbolsk uttrykk. V1 meget fint skildret av fotograf Takk for oppmuntrende tilbakemelding. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Ja, fantastisk hva man kan få til i sand. Holder en knapp på V1 her hvor jeg tenker kanskje litt bortkloning av trådene vi ser oppe for å få motivet litt mer selvstendig om det er rette ord å bruke på hva jeg mener. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 Ja, fantastisk hva man kan få til i sand. Holder en knapp på V1 her hvor jeg tenker kanskje litt bortkloning av trådene vi ser oppe for å få motivet litt mer selvstendig om det er rette ord å bruke på hva jeg mener. Roar Gidder ikke noe kloning Roar! Hvis det hadde vært et sammensurium av uharmoniske farger, hadde det stilt seg annerledes. Dette er kun dokumentasjon av en stor sandkunstners arbeid. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Dette er stor kunst , vakkert utført med en symbolikk som lar tankene fare . Flott observert og dokumentert . Liker begge to . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 Dette er stor kunst , vakkert utført med en symbolikk som lar tankene fare . Flott observert og dokumentert . Liker begge to . Mvh Alec Takk Alec! Setter stor pris din kommentar. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Sandkunst av høy klasse, godt dokumentert her. Liker V1 best. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Sandkunst av høy klasse, godt dokumentert her. Liker V1 best. Mvh Ragnar Takk Ragnar! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg