Moerk Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Som i en tåkedis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Jeg ser absolutt potensiale i dette bildet, men tror jeg ville sett mere av det flotte treet på høyresiden. Eller hva tror du? Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 Jeg ser absolutt potensiale i dette bildet, men tror jeg ville sett mere av det flotte treet på høyresiden. Eller hva tror du? Mvh Fredrik Originalfotoet viser mer av treet du nevner, men jeg syntes helheten i motivet da ble skadelidende. Jeg valgte derfor å kroppe motivet. Som nevnt er dette et kompromiss som jeg ikke er helt tilfreds med. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Her ville jeg kutta muligens 2 kanskje 3 mm oppe for å få en mer diagonal utgang framfor å følge innerramma som jkanskje burde gåt litt mer i grått for å skille seg ut fra den utbrente himmelen. Roar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Her ville jeg kutta muligens 2 kanskje 3 mm oppe for å få en mer diagonal utgang framfor å følge innerramma som jkanskje burde gåt litt mer i grått for å skille seg ut fra den utbrente himmelen. Roar Takk for tilbakemelding. 2-3 mm? Jeg ar 28" skjerm. Hvis du f.eks. har et nettbrett vil jo millimetre utgjøre noe helt annet. Jeg har lagt ut en ny versjon. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg