tss141 Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Hei. Jeg har en Galaxy S6 som jeg har klart å knuse. Jeg kan se at "undersiden" av glasset er ødelagt, men ikke utsiden av glasset. Mobilen vil ikke lengre vise noe på skjermen, den er helt svart. Jeg har kjøpt en ny mobil, men vil gjerne ha ut bildene fra telefonen, fordi de er ikke lagret et annet sted. Telefonen er ikke rootet, og har ikke blitt gjort noen endringer på hardware eller software. Helt orginal. Hva som er galt med telefonen Når jeg prøver å skru den på, så lyser led lyset blått hele tiden slik som det gjør i oppstart, og det lyset slukker aldri. Telefonen står i denne "tilstanden" helt til den blir varm og går tom for strøm. Underveis får jeg ingen indikasjon på at det skjer noe med mobilen. Ingen bilder, viberasjoner eller lignende. den står bare med svart skjerm og lyser blått på led lyset. Ting jeg har prøvd: Bruke ADB (Android Debug Bridge) for å få ut bildene, men ADB kan ikke gjenkjenne enheten. Kies vil ikke gjenkjenne telefonen. Prøvd diverse backup softwares til windows, men programmene gjenkjenner ikke telefonen. Har koblet opp mobilen til TV'en via en HDMI kabel for å sjekke om jeg får noe bilde der, men det gjør jeg ikke. HDMI kabelen virker på andre telefoner. Hva kan jeg gjøre? Det er over 1000 bilder som jeg veldig gjerne vil ha på den telefonen, og ønsker at det blir billigst mulig. Takk på forhånd Lenke til kommentar
ILunde Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Du ser ut til å ha vært i mellom det meste, http://www.ibas.no/redde-data-mobiltelefon/ er vel kanskje neste stopp. om bildene er verdt så mye for deg da. husk cloud sync/backup på den nye 1 Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Google Foto... Forstår ikke hvorfor folk ikke bruker denne? Lykke til forresten Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Regner med at du har Samsung USB software installert på PCen. Hva med recovery (samtidig trykk power+hjem+volum opp). Med Samsung software på pc så er det kanskje mulig å få tilgang via USB da. Endret 1. februar 2017 av steikemeg Lenke til kommentar
jeci Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 (endret) Hvis telefonen kan registreres av datamaskinen og anerkjent , tror jeg du kan ha en prøve av data recovery verktøy. Noen data utvinning programmer lar deg gjenopprette data fra ødelagte telefon, gjenopprette data fra ødelagte samsung telefon, håper det hjelper. Endret 22. mars 2017 av jeci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå