Delvis Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 (endret) Vil ikke ha større enn 40". Skal brukes mest til pc & film, og mindre til TV. Merknader. Helst ikke Samsung, og ikke to ben i hver ende.( Må være sånn sokkel på midten.)Kan gjerne være brukbar lyd på den.Er feks dette et ok valg?: http://www.euronics.no/Produkter/TV-Bilde/TV/37-42/Sony-KDL40WD653BAEP-40-LED-Smart-TV-Full-HDTar gjerne imot andre tips Edit: Det er en tilleggs-utfordring her som jeg nettopp ble obs på. Trenger ca 15 cm ekstra høyde. -Ser høyden er ikke høyere til skjermen enn jeg må ha, går akkurat. Men de nye, på den jeg linket til er det bare ca 4 cm fra bunn(bordplate) ..ca 5 cm til billedkant. Når man ser på den LGen jeg har her, så blir det omtrent 15 -16 cm som går vekk i høyden opp til billedkant.Det har jeg ikke vært obs på.Hvordan kan det løses, fins det noen slike høye(nederst) tv'er i dag, eller som kan justeres opp med stativet? Passer ikke med noe veggfeste heller. Søren også altså.. Endret 11. januar 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå