matnstutn Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 (endret) Hei, jeg har et prosjekt gående om å bygge en flåte helt gratis. Tenker å bruke 200l plasttønner til oppdrift. Tenker også å bygge den i tre. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette uten å bruke noe penger? Endret 12. januar 2017 av matnstutn Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Sjekk søppelplasser som er åpne uten gjerder, eller bønder om de har noen å gi vekk. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 (endret) På jobben min(et bilverksted) så bruker vi mye plastfat/tønner til såpe. Både i vaskehallen og som "gulvsåpe" på verkstedet. Disse er jævelig solide. Spør på verksteder, bensinstasjoner m/vaskehall osv. På den lokale tresjappa (Maxbo) ligger det masse tømmer dumpa ved parkeringsplassen og utenfor gjerdene(alltid gjort). Jeg regner med at det bare er å ta. Dette er det ofte litt lengde på. Endret 14. januar 2017 av Mekker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå