Stig-Arne Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Av ren nysjerrighet, hva er problemet? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 ser ut til at nyhetsagenten's ad-server er nede elns. Derfor det går så tregt å laste førstesiden. Lenke til kommentar
Tfosheim Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Må ta forbehold om at jeg ikke aner hva som skjer siden jeg er et helt annet sted, men jeg tipper at det gamle 2400-baud modemet har trukket sitt siste sukk Her er ihvertfall et fint bilde å se på mens vi venter: Lenke til kommentar
pskard Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det er et nettverkskort som hopper opp og ned på databaseserveren... Blir byttet i løpet av dagen. Takke seg til Intel Pro 1000+ Lenke til kommentar
shahin Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Hmpf, mye nedetid på Hardware.no i 2003... Blir jo bare verre og verre Hvorfor ikke sette bort ansvaret til en seriøs ISP? Legger jo kanskje ekstra merke til det siden jeg bruker det som startside, og går til HOME eller starter IE minst 20 ganger i timen @ minst 12 timer i døgnet. Endret 1. desember 2003 av shahin Lenke til kommentar
kain Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ja ja forumet virker i hvertfall synd jeg ikke får kikket hva som ligger bak luke 1 i julekalenderen Hmmmmm den som venter på noe godt, venter forgjeves eller noe sånt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå