Redaksjonen. Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Lanserer robotgressklipper, snøfreser og løvraker i ett.Denne snøfreseren klipper plenen din til våren Lenke til kommentar
Superprofessor X Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Nesten lik som min.. :-P Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Var optimistisk helt til jeg så at det var en ettrinns snøfreser, men om den kan gå fire-fem ganger på en natt så vil den jo være i stand til å ta selv det verste vi har fått her jeg bor. Selve konseptet er jo egentlig ganske så lurt. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Når begynte en å bruke snøfreser på plenen?? 2 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 "Gressklipperdelen klipper gresset ned til 2,5 centimeter" Håper den kan stilles høyere, ellers er jeg redd gresset fort utkonkurreres av mose. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Var optimistisk helt til jeg så at det var en ettrinns snøfreser, men om den kan gå fire-fem ganger på en natt så vil den jo være i stand til å ta selv det verste vi har fått her jeg bor. Selve konseptet er jo egentlig ganske så lurt. Ja, da blir nok naboen dine sikkelig glade. 3 Lenke til kommentar
Odd Solberg Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Flott med robotsnøfres. Sikkert gøy for ungene også og naboens døve katt, ingenting kan gå galt. ... 2 Lenke til kommentar
Odd Solberg Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Lurer på om den har automatisk splintbytte, og robot arm som fjerner fremmedobjekter (som naboens døve katt) fra ruten sin? 1 Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Var optimistisk helt til jeg så at det var en ettrinns snøfreser, men om den kan gå fire-fem ganger på en natt så vil den jo være i stand til å ta selv det verste vi har fått her jeg bor. Selve konseptet er jo egentlig ganske så lurt. Blir digg når den har sandblåst bilene med grus og snø 1 Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Var optimistisk helt til jeg så at det var en ettrinns snøfreser, men om den kan gå fire-fem ganger på en natt så vil den jo være i stand til å ta selv det verste vi har fått her jeg bor. Selve konseptet er jo egentlig ganske så lurt. Ja, da blir nok naboen dine sikkelig glade. De naboene som presterer å kjefte og smelle så høyt midt på natten at de vekker oss som bor over gaten i et boligfelt? Jotakk. Dessuten er jo denne elektrisk, så det burde ikke bli så all verden med støy. Var optimistisk helt til jeg så at det var en ettrinns snøfreser, men om den kan gå fire-fem ganger på en natt så vil den jo være i stand til å ta selv det verste vi har fått her jeg bor. Selve konseptet er jo egentlig ganske så lurt. Blir digg når den har sandblåst bilene med grus og snø Man har da garasje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå