VinceK Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) Slett Endret 15. august 2017 av VinceK Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Trenger ikke vente på faktura, bare å betale inn når du har pengene. Det er som regel snakk om 45 dager rentefritt. In other news så kommer G6 plusen min imorgen Oooh, så kult! Jeg håper du gidder å skrible ned noen inntrykk etter å ha fått den! Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Les mer her https://m.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/supertilbud.html?WT.mc_id=EPO_1000hjmfwmmn_1000hjmfwnqb Aldri brukt mastercard noe særlig selv, men skal være ganske grei prosess. Må ikke betale noe ekstra. De har 40 dager eller noe rentefritt, les mer der inne. Veldig smart å gjøre noen kupp nå. Så lenge de ikke setter opp prisene de dagene. Hva syns du om lg g6 til rundt 4 072kr? Eller noen andre tlf kupp? Blir fort å vente til neste år om jeg ikke går for denne. Jeg leste meg litt opp, og egentlig er vel alle høyt prisete telefoner utenom Samsung (som krever at du binder deg), for kupp å regne. Nå er det en sånn slippe-masse-nye-mobiler-messe ved månedsskiftet (IFA 2017), men jeg er litt lei av the waiting game. Jeg har pengene akkurat nå, og med 20 % rabatt til helgen er det bare å slå til! Jeg vipper mellom G6en og en HTC U11, som da vil koste ca 5800.- istedet for den altfor drøye 7200.- prisen som gjelder om dagen. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) Trenger ikke vente på faktura, bare å betale inn når du har pengene. Det er som regel snakk om 45 dager rentefritt. In other news så kommer G6 plusen min imorgen Gratulerer, du bestilte den fra utlandet? Fått noe antydning på toll og moms? De tar vel over 200 bare i fortollingsgebyr? Er bare moms og null gebyr siden den er sendt med EMS hvor gebyret er bakt inn i frakta på 190,- Tror jeg havner på 6250,- Bestilte fra Dubai siden de kunne sende samme dag, er typ 100kr billigere fra USA, men de kunne ikke sende før etter et par dager. Trenger ikke vente på faktura, bare å betale inn når du har pengene. Det er som regel snakk om 45 dager rentefritt. In other news så kommer G6 plusen min imorgen Oooh, så kult! Jeg håper du gidder å skrible ned noen inntrykk etter å ha fått den! Jepp det kan jeg gjøre Endret 15. august 2017 av Nwader Lenke til kommentar
Dejan Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Nwander, kan du legge inn en link på hvor du kjøpte LG G6+ og hva prisen ble? Jeg trenger sårt en ny mobil, men føler meg veldig utrygg på utendske nettbutikker. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Telefonen skulle komme idag, men det tar tydeligvis lengre tid fra Oslo til Troms enn Dubai til Oslo.. Nwader, kan du legge inn en link på hvor du kjøpte LG G6+ og hva prisen ble? Jeg trenger sårt en ny mobil, men føler meg veldig utrygg på utendske nettbutikker. http://www.ebay.com/itm/LG-G6-Plus-Dual-H870DSU-128GB-4G-LTE-Black/292181069330 http://www.ebay.com/itm/LG-G6-H870DSU-128GB-FACTORY-UNLOCKED-5-7-QHD-Dual-Sim-Black-Gold-Blue-/192234727829 Disse er de to jeg snakket med, Fedex har fortollingsgebyr, EMS har ikke det. 1 Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Jeg fikk, for første gang, testet en G6 in the flesh i dag. Utrolig fet telefon, så jeg går for den! Har noen ganske gode trådløse øregreier, så den vanlige holder i massevis. Bestiller på Power etter midnatt, og 4200 er en veldig bra pris. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Til 4200 er det ran, eneste som er synd med den vanlige er litt laber lagringsplass. Quaddac kan man alltids leve uten om man bruker blåtann. Bruker blåtann utendørs og på trening, kablet hjemme så ville ja ha DACen. Endret 16. august 2017 av Nwader Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 17. august 2017 Forfatter Del Skrevet 17. august 2017 Til 4200 er det ran, eneste som er synd med den vanlige er litt laber lagringsplass. Quaddac kan man alltids leve uten om man bruker blåtann. Bruker blåtann utendørs og på trening, kablet hjemme så ville ja ha DACen. Har ikke DAC noen innvirkning på lyden på BT? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 (endret) Til 4200 er det ran, eneste som er synd med den vanlige er litt laber lagringsplass. Quaddac kan man alltids leve uten om man bruker blåtann. Bruker blåtann utendørs og på trening, kablet hjemme så ville ja ha DACen. Har ikke DAC noen innvirkning på lyden på BT? Nei DAC'en har ingenting med lyd over BT å gjøre av veldig åpenbare grunner. Altså fra telefonen til hodetelefonene. I alle trådløse hodetelefoner finnes det en DAC og forsterker. DAC står tross alt for: Digital Analog Converter. Endret 17. august 2017 av Netrum 1 Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 (endret) Til 4200 er det ran, eneste som er synd med den vanlige er litt laber lagringsplass. Quaddac kan man alltids leve uten om man bruker blåtann. Bruker blåtann utendørs og på trening, kablet hjemme så ville ja ha DACen. Har ikke DAC noen innvirkning på lyden på BT? Lyden på BT bestemmes av hvilken blåtann profil mobilen og headsettet støtter, hvor bra lyden blir bestemmes i størst grad av headsettet. Det finnes en liten myriade av forskjellige standarder. Så om du kun bruker BT og er fornøyd med det så er den vanlige G6 og minnekort like kurant som G6+. Endret 17. august 2017 av Nwader Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 17. august 2017 Forfatter Del Skrevet 17. august 2017 Til 4200 er det ran, eneste som er synd med den vanlige er litt laber lagringsplass. Quaddac kan man alltids leve uten om man bruker blåtann. Bruker blåtann utendørs og på trening, kablet hjemme så ville ja ha DACen. Har ikke DAC noen innvirkning på lyden på BT? Lyden på BT bestemmes av hvilken blåtann profil mobilen og headsettet støtter, hvor bra lyden blir bestemmes i størst grad av headsettet. Det finnes en liten myriade av forskjellige standarder. Så om du kun bruker BT og er fornøyd med det så er den vanlige G6 og minnekort like kurant som G6+. Jeg har brukt ørten mobiler via BT til bilstereo, og opplevd litt forskjellig av lyd. Verst var Motorola G5 Plus. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Rakk fikle med den et kvarter før jeg måtte på jobb. Førsteinntrykket er ekstremt bra, kameraet er av en annen verden i forhold til hva jeg har hatt før. Kommer tilbake med mer plutselig Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Konge! Spør du meg, er det også den peneste telefonen som finnes nå. Bestilte min + minnekort i dag. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 (endret) Lurt å se et par g6 tips videoer på YouTube. Fikk endra et par ting i menyene kjapt og enkelt. Ser ut til at man er låst til en linse i tredjepartsapper? PS Nillkin sin glassbeskytter kommer med ekstra beskyttelse til kameralinsen. Greit om man ikke skal bruke case. Endret 17. august 2017 av Nwader Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 I følge Jerry Rigs på YouTube, er kameralinsen solide saker. Jeg klarer meg fint med et MNML deksel. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 https://htc-one.gadgethacks.com/how-to/boost-your-htc-ones-audio-quality-with-snapdragon-audio-0155924/ Denne er gull! Til min store overraske er det ingen equalizer på G6, men denne APKen fikser dette, forskjellen var som natt og dag. 1 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Funker det med glass skjermbeskytter på telefonen? Og har dere tips til fine men godt beskyttende deksel til telefonen, helst et som en 18 år gammel jente kan benytte. Ikke flip deksel. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 (endret) Funker det med glass skjermbeskytter på telefonen? Og har dere tips til fine men godt beskyttende deksel til telefonen, helst et som en 18 år gammel jente kan benytte. Ikke flip deksel. https://www.mytrendyphone.no/shop/lg-g6-nillkin-214949p.html http://www.ebay.com/itm/Genuine-Nillkin-H-9H-Anti-Explosion-Tempered-Glass-Screen-Protector-For-LG-G6/272645592330 Har brukt nillkin til alle mine telefoner, fungerer kjempebra. Koster 50,- på ebay, men dertil lengre leveringstid. Har kjøpt produktet i begge linkene siden trendy kunne levere kjappest, begge er genuine og ikke knockoffs. Endret 18. august 2017 av Nwader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå