AndVorD Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg fikk plutselig opp melding om virus. Jeg åpna mappealternativer og vis alle filer og sletta alt som var i mappa som er nevnt under. Men f**nskapet vil ikke forsvinne. Så nå spretter det opp melding om virus hvert annet minutt. Sinnssykt annoying! Jeg bruker Norton Antivirus Corporate Edition. Scan type: Realtime Protection Scan Event: Virus Found! Virus name: Trojan.Simcss File: C:\Documents and Settings\Bjarte\Lokale innstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\ZF1RBLWK\navpmc[2].txt Location: C:\Documents and Settings\Bjarte\Lokale innstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\ZF1RBLWK Computer: JALLA-JALLA User: Bjarte Action taken: Clean failed : Quarantine failed : Access denied Date found: Mon Dec 01 04:07:51 2003 Takk for all hjelp!! Bjarte Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Stå om hvordan du fjerner den her: http://www.symantec.com/avcenter/venc/data...jan.simcss.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå