akelbo Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Nytt år, nye spillopplevelser i vente.FEATURE: Ti spill Andreas gleder seg til i 2017 Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Har hatt forventninger til Horizon: Zero Dawn, men mistenker det blir en rar hybrid av Tomb Raider og Far Cry, skvist inn i en litt for liten verden med alt for mye UI. Får vente å se, derimot! Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 (endret) Dette var en kjedelig liste. Kanskje mer appelerende for kidsa. Jeg ser heller frem til- The Fractured but Whole / South park- Torment : Tides of Numenera- Divinity: Original Sin II Endret 11. januar 2017 av Drogin Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Kingdom come: deliverance er det eneste spillet jeg gleder meg til. Jeg skal vel også prøve ME: Andromeda. Men har ikke særlige forhåpninger. Bortsett fra de spillene, aner jeg ikke hva som kommer i år. 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Hva med For honor? Shameful display! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Utrolig dårlig liste, jeg synes Andreas gleder seg til Mass Effect og For Honor. Jeg synes ikke han gleder seg til RDR 2, for mye hester for Andreas. 6 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Andreas må få glede seg til de spilla han vil. 7 Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Har hatt forventninger til Horizon: Zero Dawn, men mistenker det blir en rar hybrid av Tomb Raider og Far Cry, skvist inn i en litt for liten verden med alt for mye UI. Får vente å se, derimot! pluss glorious 30fps -_- Lenke til kommentar
xtordx Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 På din liste gleder jeg meg spesielt til zelda. Men, et nytt godt resident evil kan bli bra. Horizon zero dawn ser lovende ut, men er veldig skeptisk til det... Vampyr kan bli kult. Rdr 2 blir også bra tror jeg... Ikke hørt om Vane eller Return of the obra Tin så dem skal jeg ta en ekstra titt på. Andre spill som er vært å nevne persona 5 er min klare favoritt med zelda. South park , Torment tids of numenra ( Planescape torment er fremdeles konge) så en god spirtuell etterfølger gjør meg ingenting 1 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Rart hvordan enkelte dømmer listen nedenom og hjem og heller viser sin egen "fasit"liste. IQ på høyt plan 2 Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Tekken som endelig setter sine spor i PC verdenen! Skal bli spennende. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Rart hvordan enkelte dømmer listen nedenom og hjem og heller viser sin egen "fasit"liste. IQ på høyt plan Jepp. Bra liste For min del er det RES7 i VR som frister mest akkurat nå Håper på flere bra VR spill 1 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Mehh... snakket med venner ang dette, hvilke spill er det som kommer nå i 2017 som virker bra og spennende... Mass Effect Andromeda kanskje? Noen andre..? Conan MMo kommer i early access kanskje artid å få testet ut men er samme greia som de andre survival spillene som er ute, rust/ark/h1z1survival/ arma3 exiles etc.. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Horizon zero dawn - et spill med mech-dinosaurer - og pil og bue!!! Næh, trokke det. 1 Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Conan MMo kommer i early access kanskje artid å få testet ut men er samme greia som de andre survival spillene som er ute, rust/ark/h1z1survival/ arma3 exiles etc.. Spesielt at du kaller det et MMO og survival-spill i samme setning. Er ikke det to forskjellige sjangre? Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Ingen som nevner Assassins creed empire (?)? Det gleder vertfall jeg meg til! Og RD2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå