Gå til innhold

FEATURE: Ti spill Andreas gleder seg til i 2017

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt forventninger til Horizon: Zero Dawn, men mistenker det blir en rar hybrid av Tomb Raider og Far Cry, skvist inn i en litt for liten verden med alt for mye UI. Får vente å se, derimot!

Skrevet (endret)

Dette var en kjedelig liste. Kanskje mer appelerende for kidsa.

Jeg ser heller frem til
- The Fractured but Whole / South park
- Torment : Tides of Numenera
- Divinity: Original Sin II

Endret av Drogin
Skrevet

Kingdom come: deliverance er det eneste spillet jeg gleder meg til. Jeg skal vel også prøve ME: Andromeda. Men har ikke særlige forhåpninger.

Bortsett fra de spillene, aner jeg ikke hva som kommer i år.

• Liker 1
Skrevet

Har hatt forventninger til Horizon: Zero Dawn, men mistenker det blir en rar hybrid av Tomb Raider og Far Cry, skvist inn i en litt for liten verden med alt for mye UI. Får vente å se, derimot!

pluss glorious 30fps -_-

Skrevet

På din liste gleder jeg meg spesielt til zelda. Men, et nytt godt resident evil kan bli bra. Horizon zero dawn ser lovende ut, men er veldig skeptisk til det...

Vampyr kan bli kult.

Rdr 2 blir også bra tror jeg...

Ikke hørt om Vane eller Return of the obra Tin så dem skal jeg ta en ekstra titt på.

Andre spill som er vært å nevne persona 5 er min klare favoritt med zelda.

South park , Torment tids of numenra ( Planescape torment er fremdeles konge) så en god spirtuell etterfølger gjør meg ingenting

• Liker 1
Skrevet

Rart hvordan enkelte dømmer listen nedenom og hjem og heller viser sin egen "fasit"liste. IQ på høyt plan

Jepp.

Bra liste

For min del er det RES7 i VR som frister mest akkurat nå :)

Håper på flere bra VR spill

• Liker 1
Skrevet

Mehh... snakket med venner ang dette, hvilke spill er det som kommer nå i 2017 som virker bra og spennende... Mass Effect Andromeda kanskje? Noen andre..? Conan MMo kommer i early access kanskje artid å få testet ut men er samme greia som de andre survival spillene som er ute, rust/ark/h1z1survival/ arma3 exiles etc..

Skrevet

Conan MMo kommer i early access kanskje artid å få testet ut men er samme greia som de andre survival spillene som er ute, rust/ark/h1z1survival/ arma3 exiles etc..

Spesielt at du kaller det et MMO og survival-spill i samme setning. Er ikke det to forskjellige sjangre? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...