1969 Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Jeg hopper ofte mellom ulike underforum og forskjellige kategorier, og det var utrolig lettvint og gå direkte til det forumet jeg ønsket. Nå må jeg velge forum 'kategori' for så å velge forum. Altså et ekstra museklikk samt flyttinga av muspeker. Og det irriterer meg. Ser gjerne at visninga av underforum kommer tilbake på venstre side av forumet igjen. Så jeg slipper all den unødvendige ekstra trykkinga. Mvh 1969 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Hei, den skal være der så lenge du er innlogga. Ser du den ikke? Kunne du tatt et skjermskudd av hva du ser evt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Hvilken visningsmodus bruker du? Se "Endre forumutseende" nederst på siden. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) Slik se det ut hos meg nå : Tidligere lå underforumene også under forum visninga til venstre Endring av forumutseende hjelper ikke. Endret 13. januar 2017 av 1969 Lenke til kommentar
1969 Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Ok det er vel jeg som tuller, ser jeg kan få sett underforumene til venstre ved å trykke på 'trekanten'. Og de holder seg åpne selv om jeg stenger nettleseren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå