Errae Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hei! jeg skal ha ett Image&Shapetek EYE-981BB kabinett, men dessverre er microplex.no utsolgt å de får ikke inn før slutten av januar )= det jeg lurte på var om noen veit om andre nettbutikker som selger dette kabinettet ??? tusen takk for svar (= Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg hadde også i tankene og kjøpe det kabinettet, Mye plass der ja... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Tydelig at prisreduksjonen på I&S har ført til flere solgte kabinetter ja. Ikke rart egentlig, er jo utrolig fine kabinetter. Synd at det bare er servertowerne til I&S som er fine og gode. f.eks miditowerne er jo stygge som f'en. Men topic, svjv er det ingen andre som selger. Så litt etter andre butikker i fjor og da konkluderte jeg med at Microplex er de eneste. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 jaja,- da bli det ikke utbytte av thermaltake X3 kabinettet før januar da )= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå