Nordlien Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 (endret) Hei. trenger litt hjelp her ! jeg installerte en ekstra harddisk på bærbaren min. så tengte jeg å få avlastet harddisken som nesten er full, inn på den nye. der flyttet jeg feil mappe/mapper! først klarte ikke maskinen å starte helt opp, så jeg måtte tilbakestille til i går! Da kom den helt fram til skrivebord. nå kommer utfordringen men å få tilbake filene der de var! jeg MÅ få flyttet tilbake filene fra den nye harddisken å tilbake der dem skal ligge/lå. jeg brukte et program jeg fant på nette, som jeg ikke har nå mer. det finner jeg ikke igjenn! noen som vet?(acer predator med win 10) Endret 11. januar 2017 av Nordlien Lenke til kommentar
myhken Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Er jo helt umulig for oss å hjelpe deg med den infoen du gir. Ikke vet vi hvilke filer/mapper du flyttet, ikke vet vi hvordan du flyttet dem, og ikke vet vi hvor de skal være. Virker jo nesten som du flyttet operativsystem filer og det er jo meget uheldig. Om du ikke vet hvor du flyttet dem fra, så blir det jo vanskelig å flytte dem tilbake. Men om du forteller navnet på noen av mappene så kan det jo hjelpe litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå