Martin Braathen Røise Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 NTNU bruker mer og mer tid på angriperne. Nå har de sett seg nødt til å opprette en operativ enhet Lenke til kommentar
kri_dav Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Etternavnet hans er feilstavet flere steder i artikkelen. http://www.ntnu.no/ansatte/stian.husemoen 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 "Tallet på kyberangrep øker svært raskt, samtidig blir angrepene stadig mer sofistikerte, fortalte Niels Nagelhus Schia som forsker på cybersikkerhet på Norsk utenrikspolitisk institutt" Vet at det er poppis å fornorske ord det er meningsløst å fornorske, men dere får da være konsekvente hvis dere skal drive med slik tull 2 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Som de to over, hele artikkelen trenger en god runde sensur... Men men, selv grammatikk-nazistene forstår innholdet, savner litt eksempler på 'alvorlige' hendelser som denne avdelingen nå skal avverge på en bedre måte i fremtiden. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Som de to over, hele artikkelen trenger en god runde sensur... ? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Som de to over, hele artikkelen trenger en god runde sensur... ? Ja rettskriving da altså, men i dette tilfellet sitter sensor i kommentarfeltet.. 1 Lenke til kommentar
ryback Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 "Tallet på kyberangrep øker svært raskt, samtidig blir angrepene stadig mer sofistikerte, fortalte Niels Nagelhus Schia som forsker på cybersikkerhet på Norsk utenrikspolitisk institutt" Vet at det er poppis å fornorske ord det er meningsløst å fornorske, men dere får da være konsekvente hvis dere skal drive med slik tull Ettersom dette er et sitat så er det faktisk lov å bruke to forskjellige stavemåter. Det kan godt hende at Schia sa kyber. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Meh. Er ikke så nøye for min del, blir bare irritert når jeg ser slike ord bli fornorsket. Skal vi skrive SPE, Sentral Prosesserings Enhet, også? Skal vi skrive TIM, Tilfeldig Aksesserbart Minne? Nei, fagsjargonger bør være urørt. Så ser jeg atpåtil at de har stavet forskjellig, da er helvete løs PS; Er ikke noen rettskrivingsekspert eller spesiellt konsekvent jeg heller, men jeg er ikke et seriøst nyhetssted og denne kommentaren er ikke en seriøs artikkel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OvFPdyiZ Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Som de to over, hele artikkelen trenger en god runde sensur...? Ja rettskriving da altså, men i dette tilfellet sitter sensor i kommentarfeltet.. Kan det vere at herren meinar "korrektur"? Og SlikGårNoDagan: Ordet "poppis" får det til å rykke litt i peikefingeren. Det er eit ord ein har hatt i vrangstrupen ganske lenge, og det vart ikkje betre av ei kjøttpølsereklame for nokre år sidan stemmesatt av nokon med trendly Ålesundsdialekt (var berre utdatert med ca 10 år, må vere godkjendt for eit reklamebyrå i hovudstaden det). Som stolt rettskrivingsfascist er det kjekt å kunne kveste innlegg der folk kranglar om rettskriving, og når hovudprinsippet er "Gjer som eg seier, ikkje som eg gjer" kan ein sikkert finne mange feil i mitt og. Lukke til med feiljakta, og god helg! Lenke til kommentar
-Birger- Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Som de to over, hele artikkelen trenger en god runde sensur... Håper du mener korrektur? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå