akelbo Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Bandai Namco har lansert en demo for det japanske rollespillet.Nå kan du prøve Tales of Berseria på PC og PlayStation 4 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Berseria har ikke en ny verden, det deler verden med Zestiria. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 En demo er jo nesten uhørt i vår tid. I noe tilfelle er jeg glad for en litt mer seriøs vending i historien i dette spillet. Jeg digger of Tales of-serien, men det kan bli litt våsete til tider. Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 Berseria har ikke en ny verden, det deler verden med Zestiria. Ja, det har du helt rett i. Takk! Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Jeg ble ganske skuffet over Zestiria (siste spillet jeg hadde spilt igjennom før dette var Vesperia, som var langt bedre). Hovedpersonen i Zestiria fikk meg bare til å riste på hodet, og kom ikke igjennom hele før jeg måtte se meg slått av irritasjonen. Så en demo kan kanskje være litt greit for å se om det er noe å hente for min del. Men venter nok på en full anmeldelse uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå