Fotoskrulla Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Gatekunst i Bergen III Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Ingen tvil om at du har øynene med deg. Jeg er spent på fortsettelsen. Godt jobba. Jeg har også en del bilder av graffitikunst fra Oslo, men Roar har alltid vært der før meg. Jeg får se om jeg finner noen snapshot fra utlandet av slik kunst. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 De ser noget sure ud de mænd...ved ikke hvem der har trådt på deres sukkermad herligt billede... 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 Ingen tvil om at du har øynene med deg. Jeg er spent på fortsettelsen. Godt jobba. Jeg har også en del bilder av graffitikunst fra Oslo, men Roar har alltid vært der før meg. Jeg får se om jeg finner noen snapshot fra utlandet av slik kunst. Mvh Gunnar Hei, takk skal du ha. Du synes ikke jeg skulle tatt bort den svarte streken/svungen oppe til høyre? Den irriterte meg i grunnen litt ser jeg.. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Ingen tvil om at du har øynene med deg. Jeg er spent på fortsettelsen. Godt jobba. Jeg har også en del bilder av graffitikunst fra Oslo, men Roar har alltid vært der før meg. Jeg får se om jeg finner noen snapshot fra utlandet av slik kunst. Mvh Gunnar Hei, takk skal du ha. Du synes ikke jeg skulle tatt bort den svarte streken/svungen oppe til høyre? Den irriterte meg i grunnen litt ser jeg.. Den kommer litt utenfor og der er ofte mye. Smaken og baken:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 De ser noget sure ud de mænd...ved ikke hvem der har trådt på deres sukkermad herligt billede... Ja, de så ikke så hyggelige ut. Takk for morsom kommentar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Helt klart det beste hittil fra denne serien, synes jeg. Spennende og interessant bilde. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 Helt klart det beste hittil fra denne serien, synes jeg. Spennende og interessant bilde. Mvh Fredrik Det er jo litt annerledes enn vanlig grafittibilder. Jeg synes de var ganske godt laget egentlig. Det føles jo litt som å stjele når man tar foto av andres kunst, så det er litt rar følelse å vise dem frem slik. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Gjør seg også som bilde i din versjon. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Helge Gulbrandsen Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Flott gatekunst du presenterer. Synes ikke den svarte linjen oppe til høyre ødelegger noe, tvertimot balanserer den komposisjonen i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Ænnå et fint gatekunst bilde fra Bergen M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 Gjør seg også som bilde i din versjon. Mvh Ragnar Takk skal du ha Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 Flott gatekunst du presenterer. Synes ikke den svarte linjen oppe til høyre ødelegger noe, tvertimot balanserer den komposisjonen i mine øyne. Ja, den gjør kanskje det Hyggelig at du liker denne serien min, den kommer til å gå hele uka Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 Ænnå et fint gatekunst bilde fra Bergen M v h Leif Thank you darling! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Ænnå et fint gatekunst bilde fra Bergen M v h Leif Thank you darling! Bare hyggelig !!!! Lorden Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Ja, det gjelder å ha aua med seg i det urbane rom for det er mye som folk flest går rett forbi som kan være god kameramat slik som dette. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 Ja, det gjelder å ha aua med seg i det urbane rom for det er mye som folk flest går rett forbi som kan være god kameramat slik som dette. Roar Det er artig å gå sånn alene på "skattejakt" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Stilig gatekunst a la Gatsby , skitten vegg og hører ofte med , det er jo på gaten . Flott utført både av kunstner og fotograf . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Stilig gatekunst a la Gatsby , skitten vegg og hører ofte med , det er jo på gaten . Flott utført både av kunstner og fotograf . Mvh Alec Takk skal du ha Alec! Jeg lurer på om kanskje disse bildene mine av gatekunst i Bergen er en del av et kunstprosjekt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg