Gå til innhold

Gatekunst i Bergen III

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen tvil om at du har øynene med deg. Jeg er spent på fortsettelsen. Godt jobba. Jeg har også en del bilder av graffitikunst fra Oslo, men Roar har alltid vært der før meg. Jeg får se om jeg finner noen snapshot fra utlandet av slik kunst. Mvh Gunnar

Hei,

takk skal du ha. :D Du synes ikke jeg skulle tatt bort den svarte streken/svungen oppe til høyre? Den irriterte meg i grunnen litt ser jeg..

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at du har øynene med deg. Jeg er spent på fortsettelsen. Godt jobba. Jeg har også en del bilder av graffitikunst fra Oslo, men Roar har alltid vært der før meg. Jeg får se om jeg finner noen snapshot fra utlandet av slik kunst. Mvh Gunnar

Hei,

takk skal du ha. :D Du synes ikke jeg skulle tatt bort den svarte streken/svungen oppe til høyre? Den irriterte meg i grunnen litt ser jeg..

Den kommer litt utenfor og der er ofte mye. Smaken og baken:-) Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Helt klart det beste hittil fra denne serien, synes jeg.

Spennende og interessant bilde.

Mvh Fredrik

Det er jo litt annerledes enn vanlig grafittibilder. Jeg synes de var ganske godt laget egentlig. Det føles jo litt som å stjele når man tar foto av andres kunst, så det er litt rar følelse å vise dem frem slik.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Stilig gatekunst a la Gatsby , skitten vegg og hører ofte med , det er jo på gaten .

Flott utført både av kunstner og fotograf .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...