AnonymDiskusjon Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Jeg gikk på artrosemedisin før jeg tok en sleeveoperasjon for for 6-8 år siden. Da måtte jeg stoppe med de, for det var for sterk kost sa helsevesenet. Kjennet jo og det i magen når jeg begynte med de, at de var knallharde. Men, er det noe medisin man kan ta mot artrose etter sleeveoperasjon? Ei sa jeg kanskje kunne ta Vimovo? Ei annen sa jeg burde ta glukosamin. Vet ikke hva noe av det er. Anonymous poster hash: 9fee2...731 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Legen din må vel være rette vedkommende å snakke med her? Det er jo også han som må skrive ut medisinen til deg, det får jo ingen her gjort. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Årsaken til artrosen er helt avgjørende for hva slags medisin du skal ta. Har du også annen inflammatorisk sykdom som har ført til artrose, eller er f.eks. artrosen et resultat av overbelastning over veldig mange år? Denne problemstillingen bør du diskutere med legen din for at du skal få riktig medisin i forhold til hva det er som er underliggende grunn til artrosen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå