Gunnar Fagerli Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Upstairs Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Bildet er litt uklart, men det er kanskje meningen? Ser ut som en klassisk og fin restaurant dette. Flotte glassdører. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 Bildet er litt uklart, men det er kanskje meningen? Ser ut som en klassisk og fin restaurant dette. Flotte glassdører. Takk Helene! Alt er nøye gjennomtenkt, ikke noe snapshot dette. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 God komposisjon synes jeg med trappa og speilglasset som viser trappeløpet videre med kledelig uklar speiling av personen. Mulig kloning av kladden nede til høyre kunne vært foretatt slik at oppmerksom ikke unødig trekkes dit. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 God komposisjon synes jeg med trappa og speilglasset som viser trappeløpet videre med kledelig uklar speiling av personen. Mulig kloning av kladden nede til høyre kunne vært foretatt slik at oppmerksom ikke unødig trekkes dit. Mvh Ragnar Takk Ragnar! Jeg ryddet litt nede til høyre, kunne muligens klonet resten. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Min første innskytelse var "Den gamle Majors annen etg. Men tror ikke det er det likevel. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 Min første innskytelse var "Den gamle Majors annen etg. Men tror ikke det er det likevel. Roar Jeg har nok ikke vært på "Den gamle Major" siden 60/70 tallet. Dette er en Chinarestaurant i Valkyriegata. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg