Martin_03 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Noen som vet om en slik driver, slik at en for opp kameraet som et volum? Endret 1. desember 2003 av Martin_03 Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har IXUS 400, fungerer bra her. Innstallerte ZoomBrowser EZ og driverne som lå på CD'en som fulgte med. Etterpå oppdaterte jeg driverne, som ligger på canon.no Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Tror ikke det går på Canon sine modeller (tåpelig av dem!) Anbefaler deg å kjøpe en ekstern leser for minnekortet. USB2 hvis du har stasjonær og PCMCIA hvis du har bærbar PC. Da får du opp minnekortet som en egen stasjon og overføring går mye raskere. Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Har en sandisk ekstern minneleser, syns bare det er så tungvindt og bruke, enklere hadde det vært og bare plugge i kameraet i usb porten, og få den opp som et volum. Det er første utgave av digital ixus jeg har, slik at den er helt sikkert annerledes enn senere modeller, men det følger med en USB kabel. Og det eneste jeg har funnet er en slags twain driver, som kan hente inn bildene til et bilderedigeringsprogram, men det er jo ubrukelig, for da må jeg etterpå lagre hvert enkelt bilde fra bildeprogrammet, og det blir jo for dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå