eUnaas Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Jeg har behov for et nettbrett til mitt kassesystem og til fremvisning av bilder. Jeg ønsker da en større skjerm enn den vanlige 10 tommeren. Men hvor har det blitt av alle nettbrettene med større skjerm? Etter å ha tittet rundt i det norske butikkmarkedet har jeg kun funnet rester av gamle modeller her og der. Apple tilbyr Ipad Pro som er en god mulighet, men jeg har ikke behov for OSX og Android modeller har en tendens til å være rimeligere. Det må være produsenter som tilbyr Android nettbrett på 12-14 tommer størrelse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 iPad pro er vel eneste brukbare nettbrett på noe særlig over 10 tommer. (og det har iOS, ikke OSX (som nå heter MacOS)). Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Ett alternativ er å kjøpe en billig laptop på 13.3 - 14 tommer med touchskjerm. Kjøper du en som kan vippes helt rundt blir det jo som ett nettbrett. Der kan du installere ren Android eller en finere variant av Android som f.eks Remix OS Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Hvorfor Android døde ut på store brett, er vanskelig å si. Ser jo ut til at Microsoft fant et marked med Surface, så mye at Apple kom med sin Ipad Pro. Nå er det en gjeng med Windows10 brett og Apple som har hele markedet + et par Android etterslengere. http://www.prisjakt.no/category.php?k=1594#rparams=b=s304273803 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå