EskimoBob Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Klarte nettopp å bestille feil harddisk fra mpx, ikke noe problem tenkte jeg, men der tok jeg feil. Har de fjærnet den linken du kunne bruke til å slette ordren når den ligger i "Webordre til godkjenning" kategorien eller er det bare hos meg de har fjærnet denne tjenesten? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Send de en mail. Det funket for meg Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Sendte mail gjennom det kontakskjemaet de har på kundeservice siden. Spørsmålet er om de leser den FØR de sender harddisken til meg. Syns alikevel de skulle hatt den gode gamle "avbestillingsknappen". Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Mpx er geniale på det der, De ordnet alt de samme som PSdata tihi. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Det ble selfølgelig ordnet opp. *Thread closed* (Noe i den duren) Lenke til kommentar
above Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg sende inn en viftestyring til de fordi jeg hadde bestillt feil Men jeg sendte de pakken tilbake og sende med en forklaring på hva som var henndelsen til at jeg sende den tilbake. Jeg men etter jeg hadde vært på posten så merket jeg at jeg hadde fått et retur skjema og noe greier, men det gikk fint selv om, så jeg fikk den tilbake ca en uke etter de hadde mottat den. Men en ting jeg lurer på og det er, visst jeg må sende noe tilbake fordi jeg bestillte feil slik som skjedde med meg her forleden, er det riktig da at jeg sende pakken tilbake med et brev som jeg la oppi pakken og sende den eller er det en annen måte som er lettere eller som er bedre???? Takker fos svar Lenke til kommentar
above Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg sende inn en viftestyring til de fordi jeg hadde bestillt feil Men jeg sendte de pakken tilbake og sende med en forklaring på hva som var henndelsen til at jeg sende den tilbake. Jeg men etter jeg hadde vært på posten så merket jeg at jeg hadde fått et retur skjema og noe greier, men det gikk fint selv om, så jeg fikk den tilbake ca en uke etter de hadde mottat den. Men en ting jeg lurer på og det er, visst jeg må sende noe tilbake fordi jeg bestillte feil slik som skjedde med meg her forleden, er det riktig da at jeg sende pakken tilbake med et brev som jeg la oppi pakken og sende den eller er det en annen måte som er lettere eller som er bedre???? Takker fos svar Edit; dette var fra microplex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå