Gå til innhold

en god "bang for the buck" android telefon

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger en ny mobil som fungerer greit til daglig bruk. spill ytelse bryr jeg meg ikke noe om, da jeg ikke spiller på mobilen.

- Må ha 1920x1080 eller høyere oppløsning. jo større skjerm, jo bedre.

- Må ha bluetooth. jeg bruker mobilen primært til å spille av musikk til bilanlegget.

- Må gå an å bruke til facebook, snapchat, surfing, osv. uten å gå tregt.

- mye lagringsplass er et pluss.

Pris: rundt 3 - 4k. 

Hvilket merke mobilen er blåser jeg i, så lenge det er en Android telefon. jeg går heller for bedre specs, enn å ha et "kult" merke.

takk på forhånd for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en Samsung Galaxy s7 edge som angikk ved døden etter at ungene var litt uheldige her... Bestemte meg da for å være litt mer fornuftig i forhold til budsjett, og havnet på en Huawei p9. Kan ikke si annet enn at den innfrir på alle punkter for min del. Godt kamera, batteri, kvalitetsfølelse og hurtighet. Synes ærlig talt den ikke står veldig mye tilbake for s7, og prisen er god. Eneste jeg savner er at den ikke er vanntett.

Er for øvrig ikke så glad i skallet til Huawei, men med Nova launcher så er det og fikset.

Anbefales fra meg, og koster 3.990,- hos komplett nå.

Lenke til kommentar

Sjekket akkurat litt ifm at jeg skulle ha en rimelig tlf, og så vidt jeg kunne finne ut er mest for pengene slik nå blant de rimeligere telefonen;

Under 2000: Lenovo C2 Power

2000-3000: Moto G4 plus

3000-5000?: Honor 8

P9 er vel nesten helt lik Honor 8 bare til en høyere pris og med "Leica" klistremerke.

Mulig et finnes noe rett under 5k som slår Honor 8, sjekket ikke så mye over 4k :)

Endret av kjetilkl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ut fra det du beskriver: Motorola Moto G4 Plus uten tvil. Kongen av "bang for buck".

En av få eller eneste i den prisklassen som også har fått Android 7.0

Om du er villig til å strekke deg til 4K, så er også Huawei P9 som nevnt et særs godt alternativ.

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...