Gå til innhold

Hjelp med bestillingsskjema til IBAS.


Anbefalte innlegg

Skal sende inn en ekstern harddisk til ibas. Holder på å fylle ut bestillingsskjemaet, men skjønner ikke hvordan jeg skal skrive her:

 

"Vennligst beskriv logisk oppbygning av lagringsenhet og oppgi navn med sti på viktige filer og kataloger: Gi opplysninger om antall partisjoner og type filsystemer. Oppgi de viktigste datafilene, dataområdene med best mulig katalogstruktur, filnavn, filtyper og forventet datamengde. (Eks. D:\userdata\office\word\offers\*.doc - Totalt ca 150 filer, 10 MB data.)"

 

 

Litt komplisert for meg i hvert fall... Husker ikke akkurat alt heller :/

Endret av maria11
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De lurer jo bare på hva du vil ha ut av den.

Du må nesten skrive det du husker, antagelig er ikke detaljene så nøye.

 

Fyll ut etter beste evne, men vet ikke du hva du vil ha ut vet ikke IBAS heller hva du vil ha.

Ja jeg forstår det men jeg skjønner bare ikke det med antall partisjoner, kataloger, logisk oppbygning osv...

Lenke til kommentar

Hvor ligger det du vil ha tilbake?

Hadde du C: og D: under "Min Datamaskin"?

Eller kanskje bare C:? eller C:, D:, E:, F: og G:?

Hadde du en mappe på D: du må ha tilbake eller lå det på skrivebordet? eller kanskje var alt viktige på G:?

 

Det er antagelig slike ting de er ute etter, de må jo helst vite hvor de skal lete etter det du vil ha tilbake.

Lenke til kommentar

Hvor ligger det du vil ha tilbake?

Hadde du C: og D: under "Min Datamaskin"?

Eller kanskje bare C:? eller C:, D:, E:, F: og G:?

Hadde du en mappe på D: du må ha tilbake eller lå det på skrivebordet? eller kanskje var alt viktige på G:?

 

Det er antagelig slike ting de er ute etter, de må jo helst vite hvor de skal lete etter det du vil ha tilbake.

Ok jeg skjønner, men det er en ekstern harddisk (skulle ha skrevet i første posten)

Lenke til kommentar

Det har strengt tatt ikke noe å si, man kan dele det opp i flere også, men antar det bare var en stasjon/bokstav på den?

I så fall skriver du det :)

Så må de jo vite hvor det du skal ha ligger, trenger du alt skriver du det, men gjerne med detaljer også

Kort og godt alt du kan for å hjelpe de med å finne det du er ute etter.

Lenke til kommentar

Det har strengt tatt ikke noe å si, man kan dele det opp i flere også, men antar det bare var en stasjon/bokstav på den?

I så fall skriver du det :)

Så må de jo vite hvor det du skal ha ligger, trenger du alt skriver du det, men gjerne med detaljer også

Kort og godt alt du kan for å hjelpe de med å finne det du er ute etter.

Takk for hjelpen :) Ringte dem og spurte for sikkerhets skyld. De sa at det var bra nok om jeg skrev navnet på de viktigste mappene osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...