Galaxyx32 Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Hei Skal sende inn min bærbare ASUS PC inn til verksted pga den begynner gå fra hverandre. Jeg lurer på hvordan jeg skal pakke pcen. Kan jeg bruke esken den kom i og bare ta masse krølla avispapir rundt hele pcen? Vil det være nok til at den ikke blir mer ødelagt når den sendes? Takk på forhånd for hjelp Lenke til kommentar
myhken Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Jeg har både fått og sendt bærbare pcer kun innpakket i esken de kommer i, og det har gått helt fint. Du trenger ikke å pakke dem noe mer inn enn det, så lenge esken er original og all isipor/papp inne i esken er der. Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Jeg har både fått og sendt bærbare pcer kun innpakket i esken de kommer i, og det har gått helt fint. Du trenger ikke å pakke dem noe mer inn enn det, så lenge esken er original og all isipor/papp inne i esken er der. Det er problemet, isopor/pappen er tatt ut av esken og kastet. Så har bare esken igjen, og den er for stor for pcen. Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Kan jeg dekke den inn rundt plastikkposer jeg har krøllet? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Bruk helst bobleplast. Det får man kjøpt på f.eks Jula om du ikke har noe liggende. så kan du fylle tomrommet med plastposer og lignende. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Det sikreste er å bruke godt med bobleplast. Skal du bruke noe annet bør du vel tape det fast så det holder seg under transport. Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Godt råd med bobleplast! Da får jeg kjøpe det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå