Ragnar Skj Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Stillhet og ro i tåkedisen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Et fint bilde i stillhet og ro M v h Leif Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Her råder stillheten. Nydelig dette Ragnar! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Riktig idyllisk tåke-bilde mvh Torhild Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Et nydelig bilde som oser av stillhet og ro! Du er vel fornøyd med ditt nye kamera? Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Nydelig og fredelig bilde, med svaner som prikken over i'en...spesielt de to hvite. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Et fint bilde i stillhet og ro M v h Leif Takker Leif ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Her råder stillheten. Nydelig dette Ragnar! Mvh Gunnar Stillheten råder. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Riktig idyllisk tåke-bilde mvh Torhild Nesten for dårlig sikt, men det holdt akkurat. Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Et nydelig bilde som oser av stillhet og ro! Du er vel fornøyd med ditt nye kamera? Mvh Fredrik XT2 er lite løft i forhold til XT1, men begge er meget gode og ikke minst lettbetjente. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Det er nok mor, far og barn. Nesten for mye tåke, men det holdt vel akkurat så vidt. Takker for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Tåken er som et viskelær som tar bort alle uønskede forstyrrelser. Her eksisterer bare iakttager og idyllen på bildet. Resten er. . . .. bare ikke. Bildet er helt nydelig, men er vel ikke tatt helt nylig ifølge løvet på trærne. Har selv noen tåkebilder tatt i høst, men vet ikke om noen av dem er gode nok til å bli lagt ut her. Vi får se, kanskje? Hadde X-T2 vært på markedet da jeg kjøpte mitt, hadde jeg sikkert gjort som deg. Flott kamera jfr. alle testene jeg har sett. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Tåken er som et viskelær som tar bort alle uønskede forstyrrelser. Her eksisterer bare iakttager og idyllen på bildet. Resten er. . . .. bare ikke. Bildet er helt nydelig, men er vel ikke tatt helt nylig ifølge løvet på trærne. Har selv noen tåkebilder tatt i høst, men vet ikke om noen av dem er gode nok til å bli lagt ut her. Vi får se, kanskje? Hadde X-T2 vært på markedet da jeg kjøpte mitt, hadde jeg sikkert gjort som deg. Flott kamera jfr. alle testene jeg har sett. Mvh.Oddvar Hei Oddvar, bildet er tatt i går, 9. januar. Perfekte forhold for tåkebilder langs fjorden. Dumt at ikke exif-data lenger oppgis, noe som er et tap for bildekritikken. XT2 er meget godt kamera, nærmest på alle måter. Har Power boost batterigrep i tillegg som utvider funksjonaliteten ytterligere. Smaken er imidlertid ikke lik hos alle, og det finnes mye bra som har kommet på markedet nå, både fra Nikon, Canon, Olympus og Sony for å nevne de fremste. Mitt valg falt på Fuji XT på grunn av dens betjeningsvennlighet, og også kvalitet på kamera (værtett med mer) og billedkvalitet som matcher fullformat (det siste min påstand). Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Et fint bilde i stillhet og ro M v h Leif Takker Leif !Skj Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Her kan en formelig føle stillheten. Stemningsfullt og fint dette Ragnar. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Stemningsfullt og med en ro som føles når jeg ser dette . Balsam for sjelen er en annen måte å beskrive det på . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 Her kan en formelig føle stillheten. Stemningsfullt og fint dette Ragnar. Mvh. Rolf Takker Rolf. Til din orientering så er bildet tatt ved Sjøstrand. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 Stemningsfullt og med en ro som føles når jeg ser dette . Balsam for sjelen er en annen måte å beskrive det på . Mvh Alec Så hyggelig at du og andre finner dette bildet severdig ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 God stemning her..:-) Takk for det Sussss ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg