Gå til innhold

Stillhet og ro i tåkedisen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tåken er som et viskelær som tar bort alle uønskede forstyrrelser. Her eksisterer bare iakttager og idyllen på bildet.

Resten er. . . .. bare ikke.

Bildet er helt nydelig, men er vel ikke tatt helt nylig

ifølge løvet på trærne. Har selv noen tåkebilder tatt i høst, men vet ikke om noen av dem er gode nok til å bli lagt ut her. Vi får se, kanskje?

Hadde X-T2 vært på markedet da jeg kjøpte mitt, hadde jeg sikkert gjort som deg. Flott kamera jfr. alle testene jeg har sett.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Tåken er som et viskelær som tar bort alle uønskede forstyrrelser. Her eksisterer bare iakttager og idyllen på bildet.

Resten er. . . .. bare ikke.

Bildet er helt nydelig, men er vel ikke tatt helt nylig

ifølge løvet på trærne. Har selv noen tåkebilder tatt i høst, men vet ikke om noen av dem er gode nok til å bli lagt ut her. Vi får se, kanskje?

Hadde X-T2 vært på markedet da jeg kjøpte mitt, hadde jeg sikkert gjort som deg. Flott kamera jfr. alle testene jeg har sett.

Mvh.Oddvar

Hei Oddvar, bildet er tatt i går, 9. januar. Perfekte forhold for tåkebilder langs fjorden. Dumt at ikke exif-data lenger oppgis, noe som er et tap for bildekritikken.

XT2 er meget godt kamera, nærmest på alle måter. Har Power boost batterigrep i tillegg som utvider funksjonaliteten ytterligere. Smaken er imidlertid ikke lik hos alle, og det finnes mye bra som har kommet på markedet nå, både fra Nikon, Canon, Olympus og Sony for å nevne de fremste. Mitt valg falt på Fuji XT på grunn av dens betjeningsvennlighet, og også kvalitet på kamera (værtett med mer) og billedkvalitet som matcher fullformat (det siste min påstand).

Takk for hyggelig kommentar !

Skj

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Stemningsfullt og med en ro som føles når jeg ser dette .

Balsam for sjelen er en annen måte å beskrive det på .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...