Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kvinner elsker rike menn!

Anbefalte innlegg

Professor: — Det er dramatisk

Den faller år for år. Nå får kvinner bare 1,76 barn i løpet av sin fruktbare alder mot 1,98 for fem år siden.

Jeg er enig i den første linja hvis du kan korrigere til ikke-profesjonell gaming og ikke-konstruktiv bruk av internett i stedet for å generalisere. Spillmiljøet har aldri sett på folk som spiller på måfå som gamere. Det er spill- og maskinvarebransjen som kaller slappe folk for gamere. På 90- og 2000-tallet kalte vi folk som ikke brukte datamaskina på konstruktivt vis for slackere, lamere/lusere. En ambisjonsløs fyr som spiller komputer- og/eller videospill som tidsfordriv er en slacker, ikke en gamer. Hurra for 50-tallets mannsfigur.

In Internet slang, a luser (sometimes expanded to local user; also luzer or luzzer) is a painfully annoying, stupid, or irritating computer user.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men mange kvinner synes ikke menn som bruker 40 timer i uka på gaming fremfor hardt arbeid er spesielt egnet til å være far. :p
(jeg liker gaming, men vet det om andre kvinner)

Forøvrig så stiger folketallet selv om fødselsraten er på under 2, også uten innvandring, tro det eller ei.
Det vil frem til 2060 bli født 20.000 fler norske personer i året enn norske som dør i året med fødselsrate på 1.8. 

Altså, la folk få være i fred og leve det livet de vil. Jeg går ikke rundt og kjefter på 20-årige gutter fordi de ikke er fedre, og ønsker ikke at de skal bli det heller. 
Om du ville ha barn da du var yngre, så hadde du nok sjansen.
Du har fortsatt sjansen. Gå ut og skaff deg 15 barn dette året, blir nok gøy for livet ditt.

Jeg må føye til et punkt på lista mi over "ekstremt turn-off egenskaper ved noen menn": de som er bitre over andre menneskers antall babyer.

Endret av Kablam
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gaming er samtlige timer hele uka, ikke kun timene foran skjermen. Søvn, hvile, kosthold, fysisk trening osv spiller inn.

Det bekymringsverdige var at fødselsratene synker for hvert år. Du kan ikke basere fremtiden på at det er tilstrekkelig nå når man har talldata som sier at ratene er i endring. Fremover kan det også bli økt dødelighet pga resistente bakterier.

Det er vel helt greit at 20-åringer kan få være i fred, men det er menn i 30 og 40 årene som verken har pult eller kysset. Kvinner vil ikke ha dem.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...