AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Kilde: https://www.vice.com/en_uk/article/female-orgasm-rich-good-looking-dudes Så mye elsker kvinner rike menn, at de får oftere og sterkere orgasmer når de har sex. Dette tyder på at dette har mye å si for hva slags menn kvinner velger og forelsker seg i. Tror det er på tide at jeg fullfører videregående Anonymous poster hash: 8ae29...9f5 1 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Velge å forelske seg.. hmm? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Velge å forelske seg.. hmm? Skrev ikke velger å forelske seg i. Det gjør ingen. Anonymous poster hash: 8ae29...9f5 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Kilde: https://www.vice.com/en_uk/article/female-orgasm-rich-good-looking-dudes Så mye elsker kvinner rike menn, at de får oftere og sterkere orgasmer når de har sex. Dette tyder på at dette har mye å si for hva slags menn kvinner velger og forelsker seg i. Tror det er på tide at jeg fullfører videregående Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 8ae29e050fdb9c0a4a3266183df0e9f5] 8ae29...9f5 [/acronym] Anonymous poster hash: c0310...90e Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 "Drep ham ikke vent til jeg kommer." 4 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 "Velger og forelsker seg i" betyr noe annet enn "velger å forelske seg i". 5 Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Rike menn har det med å bli overlegne douches og det liker jeg ikke.Men veldig bra at du skal fullføre videregående. Håper du også har andre motivasjoner til det enn jenter.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Rikdom er en av de klassiske attraktive "egenskapene" hos menn, i lag med utseende og sosial status? Ikke så nøye, men selv opplever jeg mye sterkere orgasmer og at jeg ikke klarer kontrollere meg like godt når jeg har sex med ei skikkelig digg jente. At det vil være tilsvarende for damer og de attributer de tillegger vekt hos en partner virker ikke banebrytende, men godt å få det bekreftet (selv om troverdigheten til denne vice-nettsiden ikke virker helt topp). Anonymous poster hash: 408f4...4f7 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Menn elsker rike kvinner! 2 Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 (endret) ............. Så mye elsker kvinner rike menn, at de får oftere og sterkere orgasmer når de har sex. Dette tyder på at dette har mye å si for hva slags menn kvinner velger og forelsker seg i. .............. Velge å forelske seg.. hmm? Det er relativt stor forskjell på infinitivsmerke og bindeord selv om det høres likt ut i dagligtale. Å bruke komma der, som noen antyder er direkte feil. Endret 11. januar 2017 av Whist1er Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Hvorfor mener du at det er "direkte feil"? Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Rike menn elsker rike menn! 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Rike menn har det med å bli overlegne douches og det liker jeg ikke. Men veldig bra at du skal fullføre videregående. Håper du også har andre motivasjoner til det enn jenter.. Er du jente? Jeg tror jenter like arrogante rike besserwissere. Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Er du jente? Jeg tror jenter like arrogante rike besserwissere. Nope. Hvorfor i all verden skulle man like noen man ikke kan tilbringe tid med uten å bli irritert? Kanskje hvis jentene er veldig fattige og holder ut arrogansen i håp om å få en fin bolig eller noe.. Eller hvis de er arrogante selv. I dunno. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Kvinner elsker ikke menn noe mer, de vil ha karriere eller bli berømt. Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Kvinner elsker ikke menn noe mer, de vil ha karriere eller bli berømt. Både menn og kvinner vil vanligvis ha en jobb og en partner, noe som går helt fint. Berømte tror jeg ikke så mange ønsker å bli? 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Noen kvinner ja, men husk at mange er neo-feminister eller SJW. Det jeg vil frem til er at mange kvinner velger bort å være kone og mor. Fødselstallene er for lave til å opprettholde befolkninga i vestlige samfunn ofg familien som enhet ligger nede med brukket rygg. Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 (endret) Noen kvinner ja, men husk at mange er neo-feminister eller SJW. Det jeg vil frem til er at mange kvinner velger bort å være kone og mor. Fødselstallene er for lave til å opprettholde befolkninga i vestlige samfunn ofg familien som enhet ligger nede med brukket rygg. Det er ikke kvinners feil eller valg. Det å få barn er ikke spesielt populært blant menn heller. "Hjelp - dama mi er gravid, hvordan skal jeg få henne til å ta abort?" - typisk tråd sett på diskusjon.no. Kan ikke se noe i veien med befolkningstallet i vesten heller. Boligprisene er skyhøye, det er for mange folk. Folk lever lenge også. Etter første og andre verdenskrig slet befolkningstallet - ikke nå. Folk må få bestemme om de vil ha barn eller ikke - menn som kvinner - uten å bli anklaget for noen ryggbrekking. Endret 12. januar 2017 av Kablam 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Fødselsratene er alt for lave. Et samfunn må ha ei rate på 2.1-2.3 for å overleve. Menn ønsker ikke løsunger i øst og vest etter forhold som har røket. På tide at kvinner begynner å være kvinner igjen i stedet for å forsøke å være mest mulig maskuline. Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 (endret) Fødselsratene er alt for lave. Et samfunn må ha ei rate på 2.1-2.3 for å overleve. Menn ønsker ikke løsunger i øst og vest etter forhold som har røket. På tide at kvinner begynner å være kvinner igjen i stedet for å forsøke å være mest mulig maskuline. På tide at menn legger vekk gaming og internett og prøver å være familiefedre fra 50-tallet? På tide at menn legger vekk kondomer og får så mange barn de kan? Nei, fødselsratene er helt ok for nå. Spesielt siden alle overlever og lever veldig lenge. Før i tiden kunne man jo regne med at masse barn ikke levde opp. Endret 12. januar 2017 av Kablam 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå