olsok29 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har hatt noe popup- trøbbel. Etter at jeg plugget Unpn behørig, med innstillinger og det lille programmet Unplug n'pray, ble livet godt igjen, relativt Jeg har foretatt en stengeaksjon mht windows messenger. Stengt omhyggelig på flere steder, bla. fra kontrollpanel - administrative verktøy, samtidig som jeg bruker det lille programmet Shoot the messenger. Joda, den er disablet og stoppet. Men - like forba.... dukker messenger symbolet opp i systray, samtidig som Windows Messenger/net messenger service popper opp på skrivebordet med spørsmålskjema om oppkobling. Nå begynner jeg å bli lei. Hvordan kan jeg iallfall stanse popup på skrivebordet, hva kan jeg evt krysse av hvor? Helst skulle jeg ha fjernet hele greia. Et tilleggsspørsmål, i administrative verktøy står det en advarsel om at outlook express osv kan benytte seg av messengerfilene. Er dette sant, til vanlig emailbruk etc? Jeg har hentet ned en disablingsmåte fra www.updatexp.com . Her kan du gå inn i registeret for å få fjernet hele bråket. Har en nøye gjennomgang foran meg. Er dette å anbefale? Kan noe gå gå galt? Er noen kjent med dette? (Ser bort fra at man ikke tukler med registeret.) Jeg håper jeg sånn noenlunde har klargjort hva jeg mener. Jeg vil bli kvitt dette irritasjonsmomentet. Men hvordan? . Bruker XP pro - norsk m/SP1. Kan noen hjelpe??? Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Du bør nok stille dette spørsmålet under "programvare", der det hører hjemme. "Tilbakemeldinger" er kun for tilbakemeldinger til forumets "bestyrere" og www.hardware.no. Tråden stenges og flyttes til "feilposter" (det er vanlig praksis). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg